۰۸ آذر ۱۴۰۰

جکسون تیسی و هنرمندان جوان پیام امید را نشر می‌دهند

امید و آرزو برای داشتن یک زندگی خوب، آرزوی مشترک همه مردم دنیاست. با این حال، مفهوم و معنای زندگی خوب از فردی به فرد دیگر، فرهنگی به فرهنگی دیگر متفاوت است – تعداد بی‌شمار امکاناتی که پرتوی از نور را در زندگی ما ایجاد می‌کنند فراتر از محدودیت است. به همین دلیل است که ال‌جی برای پروژه فیلم Life’s Good به کارگردان جدید، جکسون تیسی، و دیگر هنرمندان نوظهور در سرتاسر جهان پیوست. به هر حال، هیچ رسانه‌ای بهتر از صدای هنری روح‌های جوان برای کشف دیدگاه‌های چندوجهی که جهان و آینده ما را شکل می‌دهد، وجود ندارد.

امسال، ال‌جی از 531 نویسنده جوان از 33 کشور دعوت کرد تا مردم، فرهنگ‌ها و مناظری را در سرتاسر جهان به تصویر بکشند که نکات مثبت زندگی را برجسته می‌کنند. تیسی با دیدگاه خلاقانه استثنایی خود راه را پیش برد و این کلیپ ها را در یک مستند کوتاه 20 دقیقه‌ای پر جنب و جوش ترکیب کرد. این همکاری تاثیرگذار بر مبنای پیام خوش‌بینانه ال‌جی، یعنی Life’s Good شکل گرفت، اما داستان با صدای جوانان رویایی از دریچه تجربیات منحصربه‌فرد و قدرتمند آن‌ها روایت می‌شود و تنوع رنگارنگی را هم از نظر موضوع و هم از نظر تصاویر زیبایی شناختی موضوع به پروژه ارائه می‌کند.

این فیلم به شرایط متعدد وجود انسان در شش فصل می‌پردازد که عنصری منحصر به فرد از یک زندگی خوب را در بر می‌گیرد – از زیبایی طبیعت، سرزندگی حرکت فیزیکی، پرورش رشد شخصی در زمان تنهایی گرفته تا با هم بودن و گرمای جامعه به هم پیوسته. فصل آخر فیلم نسل جوان امروزی را به تصویر می‌کشد که در جشن زندگی متحد شده‌اند، و فیلم را با شیوایی به پایان می‌رسانند. این پیام هیجان‌انگیز – و عمق و دامنه شگفت‌انگیز احساسات بصری که همراه آن است – توسط چندین رسانه صنعت فیلم تحسین شد.

فیلم Life’s Good پیام برند ال‌جی را ارائه می‌دهد منتها با روش‌های خلاقانه و پیچیده همدردی از سراسر جهان را به خود جلب می‌کند. این فیلم به عنوان یک فیلم برنده در جشنواره‌های فیلم معتبری مانند Indie Short Fest و جشنواره بین‌المللی فیلم Dreamachine انتخاب شد. جوایز بین‌المللی فیلم نیویورک و جشنواره فیلم مستقل تورنتو این فیلم را به عنوان فینالیست نامزد کردند و جشنواره مستقل فیلم کوتاه ایندی سانفرانسیسکو آن را به عنوان دومین فینالیست معرفی کرد که یک شاهکار نادر در میان فیلم‌های همکاری برندها است. این فیلم که بسیار مورد تحسین قرار گرفته با نمایش رسمی در جشنواره بین‌المللی فیلم آرپا، جشنواره بین‌المللی فیلم آفرینش و جشنواره فیلم مستند اورگان در هفته‌های آینده مخاطبان گسترده‌تری پیدا می‌کند.

لی جونگ سوک، رئیس بخش بازاریابی جهانی ال‌جی، می‌گوید: «ال‌جی امیدوار است فردای بهتر را برای همه به ارمغان بیاورد، به‌ویژه به نفع نسل جوان. ما به گسترش روایت نمادین برند خود با توانمندسازی رهبران و داستان‌نویسان فردا به عنوان پیام‌رسان ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید