۲۸ مهر ۱۴۰۰

بهبود زندگی از طریق زندگی کم‌تأثیر

یکی از موضوعاتی که مصرف‌کنندگان امروزه به آن علاقه دارند این است که چگونه می‌توانیم در حالی که هنوز زندگی روزمره خود را ادامه می‌دهیم، نسبت به سیاره خود مهربان‌تر باشیم.

این انتظارات به شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز منتقل می‌شود زیرا در نهایت همه ما با هم در این امر هستیم. ال‌جی به عنوان بخشی از کمپین Life’s Good Campaign ال‌جی، با ایمی لوکاس، تأثیرگذار بریتانیایی، موسس کانال یوتیوب Sustainably Vegan و جنبش محیطی، The Low Impact Movement، همکاری می‌کند تا ویدئویی را به نمایش بگذارد که شیوه‌ای پایدارتر از زندگی را نشان می‌دهد.

ایمی به عنوان یک تأثیرگذار محیط و تولیدکننده خلاق، محتوایی را در مورد پایداری، غذا خوردن فصلی و زندگی بدون ضایعات ایجاد می‌کند. او می‌خواست با انتخاب دو غذای مناسب فصل، به جای غذاهای “گیاهی” که در سراسر جهان ارسال شده بود، این دو ایده را با هم درآمیزد. او سعی می‌کند شیوه‌های قابل دسترس و آسان برای زندگی پایدار را به اشتراک بگذارد.

ویدئوی Life’s Good: Environment که پروژه فیلم Life’s Good Film Project است، نشان می‌دهد که چگونه تغییرات کوچک می‌تواند تغییرات بزرگی در محیط ایجاد کند. این ویدئوی چهار دقیقه‌ای فیلم پروژه Life’s Good Film Project را با محتوای جدید قانع کننده‌ای ترکیب کرده و همه را تشویق می‌کند تا نقش خود را در حفاظت از این سیاره ایفا کنند.

این ویدئوی جدید از چهار فصل تشکیل شده است: “زندگی متصل است، زندگی خوشمزه است، زندگی در حال تجدید است و زندگی خوب  است وقتی ما یاد می‌گیریم و به دیگران یاد می‌دهیم.” این پیام برای مردم است تا به عنوان یک جامعه جهانی گردهم آمده و گام‌های کوچکی برای اتخاذ شیوه زندگی کم‌تأثیر برای آینده‌ای پایدارتر بردارند و در عین حال بر اهمیت حفاظت از اکوسیستم‌های جهان تأکید کنند.

ایمی گفت: «اگر ما می‌خواهیم نسل‌های آینده یک سیاره سالم را به ارث ببرند، سیاره‌ای که بتواند آنها را حفظ و پرورش دهد، ضروری است که همه ما امروز در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنیم. با تعدیل جزئی در نحوه زندگی، می‌توانیم از زندگی خوب برای فرزندانمان و فرزندان آنها نیز اطمینان حاصل کنیم.»

از امروز، تریلر فیلم Life’s Good: Environment روی بیلبوردهای دیجیتالی ال‌جی در میدان تایمز نیویورک و سکوی پیکادیلی لندن قابل مشاهده است. کل ویدیو همچنین در کانال جهانی یوتیوب ال‌جی و حساب اینستاگرام ال‌جی موجود است و در آن اطلاعات اضافی در مورد کمپین LG’s Life’s Good 2021 نیز یافت می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید