۲۹ مهر ۱۴۰۰

چهارمین انقلاب صنعتی در پارک هوشمند ال‌جی

دهه‌های زیادی از زمان تولد اولین و دومین انقلاب صنعتی در کارخانه‌ها، حمل و نقل و زیرساخت‌هایی که جهان را برای همیشه تغییر دادند، می‌گذرد. سومین انقلاب صنعتی به خوبی در حال انجام است و اگر ال‌جی نظری داشته باشد، انقلاب بعدی نیز مختل‌کننده نخواهد بود، زیرا فناوری‌های هوشمند هم فرهنگ شرکت‌ها و هم تجربیات مشتریان را در مقیاس جهانی تغییر می‌دهد.

ال‌جی این تغییر را با تحول دیجیتالی در فرآیندهای تولید خود پذیرفته و از بزرگترین تاسیسات لوازم خانگی خود شروع کرده است. ال‌جی پس از چهار سال و سرمایه‌گذاری 668 میلیون دلار، کارخانه اصلی لوازم خانگی خود در چانگ وون را به پارک هوشمند ال‌جی با تفکرات زیست‌محیطی تبدیل کرد. فاز اول، کارخانه  چانگ وون 1، کار تولید یخچال و دستگاه‌های تصفیه آب را از این ماه آغاز می‌کند.

این تحول دیجیتالی اتوماسیون را در فرآیند تولید لوازم آشپزخانه، از مونتاژ و بازرسی تا بسته‌بندی محصولات، افزایش می‌دهد. سیستم نظارت یکپارچه از داده‌های بزرگ و یادگیری عمیق برای افزایش بیشتر کارآیی تولید و رقابت‌پذیری با کیفیت استفاده می‌کند. علاوه بر این، بهره‌وری انرژی و ایمنی به لطف راه حل مدیریت انرژی پیشرفته‌تر و معماری مقاوم در برابر زلزله افزایش یافته است.

سیستم لجستیک کارخانه نیز برای اطمینان از بالاترین بهره‌وری ممکن از طریق وسایل نقلیه راهنمای خودکار مجهز به 5G و سیستم تامین خودکار دارای فناوری‌های پیشرفته تقویت شده است. انبارهای اتوماتیک هوشمند و تسمه‌های نقاله در ارتفاع زیاد این تأسیسات نسل بعدی را قادر می‌سازد تا ظرفیت تولید سالانه خود را از 2 به 3 میلیون دستگاه افزایش دهد.

پارک هوشمند ال‌جی (LG Smart Park) برای فرآیند طراحی ماژولار ال‌جی بهینه شده است و علاوه بر ساده کردن فرایند تولید، زمان و هزینه را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. طراحی ماژولار اجزایی را که وارد محصول می‌شوند (مانند بلوک‌های LEGO) ساده و استاندارد می‌کند تا محصولات مختلف را با کارایی بیشتری تولید کند. این به ال‌جی امکان می‌دهد زمان مورد نیاز برای تولید محصولات جدید را که نیازهای مصرف‌کنندگان مختلف را منعکس می‌کند، کاهش دهد.

برنامه ال‌جی برای پارک هوشمند این است که تا سال 2024 این تأسیسات را به شش خط در دو ساختمان گسترش دهد و در عین حال که ارزش جدیدی را برای مصرف‌کنندگان ارائه دهد، سیستم‌های تولید لوازم خانگی برتر خود را در مقیاس جهانی افزایش و گسترش دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید