۱۱ اسفند ۱۳۹۵

ساخت کارخانه لوازم خانگی ال‌جی در امریکا

کارخانه تولید ماشین لباسشویی در تِنِسی امریکا با سرمایه‌گذاری 250 میلیون دلاری برای 600 نفر کارآفرینی می‌کند.

ال‌جی تصمیم دارد کارخانه‌ لوازم خانگی جدید خود را به وسعت 77 هزار متر مربع در نزدیک شهر کلارکس ویل ایالت تنسی احداث کند. این پروژه قلب مونت گومری کانتی خواهد بود زیرا برای دست کم 600 نفر در این منطقه شغل تمام‌وقت ایجاد می‌کند.

انتظار می‌رود کارخانه جدید تنسی پیشرفته‌ترین کارخانه تولید ماشین لباسشویی در دنیا باشد. این پروژه در سال 2019 رسماً بهره‌برداری خواهد شد و تولید ماشین‌های لباسشویی با درب جلو و بالا را آغاز خواهد کرد. کارخانه 125 هکتاری تنسی پتانسیل افزایش تولید دیگر لوازم خانگی ال‌جی را نیز در درازمدت خواهد داشت.

رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی، دان سانگ، گفت: «ال‌جی بسیار مفتخر است که سرمایه‌گذاری بیشتری در امریکا انجام می‌دهد، کارآفرینی می‌کند و فناوری‌های شاهکار خود در بخش لوازم خانگی را به ایالت بی‌نظیر تنسی می‌آورد. در طی 6 سال گذشته، ال‌جی بر روی 8 ایالت برای مکان احداث این کارخانه تحقیق کرد. تنسی انتخاب قطعی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید ال‌جی در امریکا بود زیرا جو کسب و کار عالیست، نیروهای کار باکیفیت هستند و این شهر مرکز توزیع محصولات ما به مشتریان امریکایی خواهد بود.»

ال‌جی، طبق توافق با ایالت تنسی و مونت گومری کانتی، در ساخت، بهبود زیرساخت، آموزش و استخدام نیروهای کار حمایت لازم را دریافت خواهد کرد. این پروژه از مقامات تنسی وَلِی نیز بسیار مورد تشویق و استقبال قرار گرفت.

معرفی احداث کارخانه جدید لوازم خانگی در تنسی متقارن با شروع ساخت ساختمان مرکزی ال‌جی در امریکای شمالی، واقع در انگل‌وود کیفس نیوجرسی، است که کلنگ احداث بنای آن اوایل همین ماه زده شد. قرار است این پروژه 300 میلیون دلاری استخدام نیروی بومی ال‌جی را از 500 نفر در حال حاضر به یکهزار نفر تا سال 2019 افزایش دهد.

۱ نظر

حسين ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

زمانی افتخار سایر کشورها مونتاژ برندهای امریکائی بود و دران زمان ویرپول بزرگترین تولید کننده لباسشوئی دنیا ( استناد به اولین پست خبری منتشره در همین درگاه ارتباطی ) امروز اولین برند تولید لباسشوئی در دنیا ال جی است و یکی از کارخانه های مونتاژ آن بزودی در امریکا راه اندازی میشود و دیگر ویرپول رقیب آن از نظر تعداد و کیفیت نیست هرچند از نظر تعداد برند چینی هایر که به خاطر ارزانی قیمت محصولات توانسته در پشت سر ال جی قرار گیرد سامسونگ هم که بخاط فراخوان برخی از مدلها در سال ۲۰۱۶ بخاطر بازشدن و حتی کنده شدن درب ماشین لباسشوئی اعتماد مشتریان خود را ازدست داده و تا مدتها نمیتواند در مقابل ال جی کمر راست نماید در خاتمه بد نیست یاداوری کنیم پر فروش ترین برند ایرانی یعنی پاکشوما که بیشترین سهم بازار برندهای داخلی را در بازار لباسشوئی در اختیار دارد نیز با استفاده از قطعات ال جی لباسشوئی پاکشوما را روانه بازار می نماید

نظر دهید