۱۰ آذر ۱۴۰۰

ال‌جی و ایجاد بسترهای لازم برای حضور فیزیکی و مجازی کاربران در نمایشگاه CES 2022 

ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌کننده‌های نمایشگاه CES، قصد دارد رویکرد جدیدی برای جذب مخاطبان برای تجربه‌ی جدیدترین نوآوری‌های فناوری ال‌جی در CES 2022 ایجاد کند.

طبق روال همیشه، CES سکویی جهانی برای نمایش ده‌ها محصول جدید ال‌جی است. در غرفه‌ی همیشگی خود، که فضایی به مساحت 22000 متر مربعی در ورودی اصلی سالن مرکزی در مرکز همایش‌های لاس‌وگاس است، ال‌جی قصد دارد بازدیدکنندگان را از فضای فیزیکی به تجربه‌ی مجازی با استفاده از واقعیت مجازی(VR) و واقعیت افزوده(AR) دعوت کند. این غرفه‌ی پیشرفته و بزرگ که از مواد بازیافتی و تجزیه‌پذیر ساخته‌شده است دارای مجموعه‌ای از کیوسک‌ها خواهد بود که بازدیدکنندگان می‌توانند بهترین زندگی ممکن را با محصولات ال‌جی تجربه کنند.

بازدیدکنندگان با استفاده از کدهای QR در طول حرکت فیزیکی در بخش‌های مختلف غرفه، می‌توانند از طریق واقعیت افزوده تجربه مشاهده‌ی محصولات الکترونیکی مصرفی و لوازم‌خانگی ال‌جی که برنده جایزه نوآوری CES 2022 شده‌اند را داشته باشند. بخش های دیگر غرفه نیز دارای هنر دیجیتال VR خواهند بود، ازجمله دیوارهای ویدئویی LG OLED منحنی که در طول سال‌ها بخش جذاب پخش محتوا در CES بوده است. مخاطبان در سرتاسر جهان در هرکجا که باشند می‌توانند به همان محتوا دسترسی داشته باشند و به‌صورت دیجیتالی در تجربه‌ی CES ال‌جی شرکت کنند.

علاوه بر این، ال‌جی دوباره به‌طور رسمی به‌عنوان شریک فناوری CES برای اتاق‌های مطبوعات و سالن‌های اعضا معرفی شد که قرار است در آن‌ها از تلویزیون‌های OLED خود که برنده جوایز مختلف بوده، استفاده کند.

کارن چوپکا، معاون اجرایی نمایشگاه CES در انجمن فناوری مصرف‌کننده، برگزارکننده CES، گفت: «ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم ال‌جی که یکی از پیشگامان قدیمی نوآوری در CES است در ژانویه چه چیزی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.» او همچنین اضافه کرد: «CES 2022 به شرکت‌کنندگان در لاس‌وگاس این فرصت را می‌دهد تا فناوری ال‌جی را با استفاده از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تجربه کنند. مخاطبانی که به‌صورت دیجیتالی از سراسر جهان به CES ملحق می‌شوند، می‌توانند از طریق فعال‌سازی دیجیتال ال‌جی، فناوری‌های پیشرو در غرفه را تجربه کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید