۰۸ دی ۱۳۹۵

سطح نوینی از ابتکار صدای پوشیدنی با Tone Studio و Tone Free ال‌جی در نمایشگاه CES

صدای فراگیر شخصی و شارژ بی‌سیم آسان را در جدیدترین محصولات پوشیدنی سری Tone ال‌جی تجربه کنید.

ال‌جی، پیشگام فناوری هدست بلوتوث، چند محصول صوتی پوشیدنی بی‌سیم جدید را در CES 2017 پرده‌برداری خواهد کرد. در این مجموعه، بلندگوهای پوشیدنی Tone Studio با ارائه صدای فراگیر سه‌بعدی و هدست Tone Free صدر نشین خواهند بود. در هدست Tone Free، گوشی‌های بی‌سیمی را خواهید دید که در همراهی با گردنبند خود شارژ می‌شوند.

بلندگوی پوشیدنی شخصی  Tone Studio مدل HBS-W120 از چهار بلندگو برخوردار است که دوتای آنها با دامنه صوتی بالا در بخش بالایی و دو تا بلندگوی لرزان در بخش پایین هستند. این بلندگوها تجربه صدای فراگیر شخصی را در زمان تماشای فیلم، بازی‌های ویدئویی یا پخش آنلاین موسیقی ارائه می‌دهند. صدای آن با همکاری کارشناسان صدای فراگیر در DTS طراحی شده است تا تجربه‌ای واقعی نظیر سینما ایجاد کند که تاکنون تجربه نکرده‌اید. بلندگوی Tone Studio از فناوری های-فای داک (مبدل دیجیتال به آنلالوگ صدای های-فای) برخوردار است که می‌تواند از طریق بازتولید محتوای صوتی صدا با دقت هر چه تمام‌تر، کیفیت محتوای صوتی را خیلی بهتر کند. علاوه بر این، شما می‌توانید دو بلندگوی Tone Studio را به هم متصل کنید و صدای یک فیلم، فهرست پخش آهنگ‌ها و چیزهای دیگر را با دیگران به اشتراک بگذارید.

tone-studio-01-1024x683

هدست Tone Free مدل HBS-F110 اولین هدست استریوی بی‌سیم است که با گوشی‌های بی‌سیم ارائه می‌شود؛ گوشی‌هایی که با قرار گرفتن روی گردنبند خود شارژ می‌شوند تا خیلی راحت بتوان آنها را شارژ و حمل کرد. این گردنبند نه تنها انرژی باتری بیشتر و هشدار لرزش برای تماس‌های ورودی و پیام‌های متنی ایجاد کرده بلکه مکانی امن برای قرار دادن گوشی‌ها در زمانی که روی گوش شما نیستند فراهم می‌کند تا احتمال گم شدن به حداقل برسد. یک پایه شارژ اختیاری هم انرژی بیشتری برای آن وقت‌هایی که استفاده از گردنبند راحت نیست تدارک دیده شده است. برای راحتی و آزادی بیشتر، هدست Tone Free به شما امکان می‌دهد دست‌های شما کاملاً آزاد باشد و بتوانید تماس‌ها را با فرمان‌های صوتی پاسخ دهید یا نادیده بگیرید و تجربه واقعی استریوی بی‌سیم را بدون سیم، بدون پیچ‌خوردگی و بدون دردسر داشته باشید.

tone-free-01

به جز پرده‌برداری از دو هدست Tone Free و Tone Studio در نمایشگاه CES 2017، شما می‌توانید محصولات دیگری مانند Tone Infinim مدل HBS-920 با فناوری بلندگوی فلزی لایه‌ای برای ایجاد صدای تمیز و واضح و همین طور هدست Tone Ultra با مدل HBS-820 که با همکاری JBL، کارشناس متخصص صدا، تولید شده و مجهز به میکروفون‌های دوتایی MEMS برای ارائه صدای فوق‌العاده واضح و شفاف است را در غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES 2017  تماشا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید