۲۶ آبان ۱۴۰۱

ال‌جی مفتخر به دریافت ده‌ها جایزه نوآوری از CES 2023 شد

ال‌جی OLED برای یازدهمین سال متوالی تحسین شد و سه جایزه «بهترین نوآوری» 2023 را دریافت کرد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به دلیل برتری فناوری و طراحی جدیدترین راهکارهای سبک زندگی خود تحسین و تقدیر شده است و بیش از دوجین جایزه نوآوری CES® 2023، از جمله سه جایزه بهترین نوآوری برای LG OLED در دسته‌بندی‌های لوازم جانبی کامپیوتر، بازی و نمایش ویدئو کسب کرد.

برنامه جایزه نوآوری CES هر ساله توسط انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) اعطا می‌شود. این سازمان که CES، بزرگترین نمایشگاه تجاری لوازم الکترونیکی مصرفی جهان را پشت سر می گذارد، محصولات و خدمات مصرفی نوآورانه را در بسیاری از دسته‌بندی‌های دستگاه و فناوری به رسمیت می‌شناسد.

از 28 افتخاری که ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 دریافت خواهد کرد، 10 مورد به تلویزیون‌های OLED ال‌جی تعلق گرفت. این یازدهمین سال متوالی است که تلویزیون‌های خود نورده این شرکت جوایز نوآوری CES را دریافت می‌کنند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی، که با شکل نوآورانه و متنوع خود، تجربه‌های متنوعی از مشاهده را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند، به دلیل کیفیت تصویر استثنایی‌شان و ارائه رنگ‌های زنده، دقیق، مشکی عمیق و کنتراست بی‌نهایت مورد توجه مصرف‌کنندگان در سراسر جهان هستند.

تلویزیون 88 اینچی LG SIGNATURE OLED 8K در سه دسته تقدیر شد، در حالی که الهام‌بخش OLED فوق‌العاده بزرگ 97 اینچی و LG OLED Flex، تلویزیونی پیشگامانه که دارای اولین صفحه نمایش OLED 42 اینچی خم‌شونده جهان است، نیز مفتخر به دریافت جایزه شدند.

یکی از لوازم خانگی ال‌جی که به‌عنوان برندگان جایزه نوآوری CES 2023 نام‌گذاری شده‌ است، عبارتند از LG PuriCare Aero Furniture، مفهومی جدید در تصفیه هوا. جاروی پریمیوم CordZero All-in-One Tower با Steam Mop نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.

از دیگر محصولات برنده می‌توان به ماشین لباسشویی LG WashTower™ Compact، مانیتور LG UltraGear™ OLED و سیستم بلندگوی بلوتوث LG XBOOM 360 اشاره کرد.

فهرست کامل برندگان جایزه نوآوری CES 2023 ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 (5 تا 8 ژانویه 2023) اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید