۱۶ خرداد ۱۴۰۱

ابتکارات زیست محیطی ال‌جی برای فردای بهتر

طبق مطالعه‌ای که در سال گذشته توسط موسسه تحقیقاتی NielsenIQ در مورد سلامت و تندرستی جهانی انجام شد، آگاهی مردم از مسائل زیست‌محیطی و اثرات منفی آن‌ها بر سلامت جمعی ما، چه در حال حاضر و چه در آینده، در بالاترین حد خود قرار دارد.

با درک تهدید ناشی از تغییرات آب و هوا و گرم شدن کره زمین، افراد بیشتری متعهد به بازیافت، کاهش زباله‌های خانگی و انتخاب محصولاتی از برندهایی هستند که نگرانی مشترک آنها برای محیط زیست دارند. ال‌جی، شرکتی که همچنان سلامت کره زمین را در اولویت قرار می‌دهد، فعالانه به دنبال راه‌حل‌هایی برای مشکلات مرتبط با آب‌وهوای جهان است و از فناوری‌های پیشرفته خود برای کاهش انتشار کربن و گازهای گلخانه‌ای و افزایش بهره‌وری انرژی به طور همزمان استفاده می‌کند.

کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از فرآیند تولید

ابتکار ال‌جی Zero Carbon 2030 برای اولین بار در سال 2019 اعلام شد و هدف آن کاهش 50 درصدی میزان کل انتشار کربن مستقیم و غیرمستقیم تولید شده در طول فرآیند تولید (در مقایسه با سطوح 2017) است. علاوه بر ابتکار سال 2030 که هنوز دور از دسترس است، ال‌جی سال گذشته اولین شرکت کره‌ای بود که به کمپین Business Ambition برای دمای 1.5 درجه سانتی‌گراد پیوست که شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی را در تلاشی جهانی برای رسیدن به “صفر خالص” متحد می‌کند. اهداف کمپین مبتنی بر داده‌های علمی است که توسط ابتکار اهداف علمی (SBTi) تهیه شده است و شامل کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) می‌شود.

در راستای این موضوع، ال‌جی در حال حاضر پیشرفت چشمگیری در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در سراسر فرآیند تولید لوازم خانگی داشته است. پارک هوشمند ال‌جی در چانگ‌وون، که توسط مجمع جهانی اقتصاد به عنوان کارخانه فانوس دریایی نام‌گذاری شده است، نقش مهمی در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در حین تولید بازی می‌کند و در عین حال نیز راندمان انرژی را تا 30 درصد در مقایسه با تأسیسات قبلی چانگ‌وون این شرکت افزایش می‌دهد. از جمله نوآوری‌های موجود در پارک هوشمند ال‌جی که به کاهش ردپای انرژی این شرکت کمک می‌کند، راه‌حل‌های پیشرفته مدیریت انرژی مانند سیستم ذخیره‌سازی انرژی (ESS) و کنترل انرژی ساختمان (BECON) است.

 کاهش مصرف منابع با فناوری اینورتر ال‌جی

ال‌جی همچنین متعهد است با محدود کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای و بهبود بهره‌وری انرژی در حین استفاده واقعی از لوازم خانگی خود، به مصرف‌کنندگان در دستیابی به سبک زندگی سازگارتر با محیط زیست کمک کند. یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، خشک کن و تهویه مطبوع ال‌جی با استفاده از فناوری اینورتر معروف این شرکت، مصرف برق را با ارائه عملیات بسیار کارآمد بهینه می‌کند.

کمپرسور خطی اینورتر این شرکت با استفاده از توان کمتری نسبت به کمپرسورهای یخچال معمولی برای کاهش انتشار گاز توسط جایزه فناوری نوظهور ENERGY STAR شناخته شده است.

بسته‌بندی سازگار با محیط زیست و پلاستیک‌های بازیافتی

ایجاد تغییرات سازگار با محیط زیست در بسته بندی محصولات می‌تواند به محافظت از سیاره ما نیز کمک کند. ال‌جی دستورالعمل‌های طراحی بسته‌بندی خود را برای کاهش ضایعات و دور شدن از موادی که به طور بالقوه می‌توانند به زمین و سلامت مردم آسیب برسانند، ایجاد کرده است.

این دستورالعمل‌ها استفاده حداقلی از مواد بسته بندی را برای کاهش حجم کلی بسته بندی و تمرکز بیشتر شرکت بر استفاده مجدد و بازیافت را نشان می‌دهد. همه لوازم خانگی ال‌جی به زودی بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست را در خود جای خواهند داد. این شرکت قبلاً از طریق استفاده از بسته‌بندی پلی پروپیلن برای واحدهای بیرونی سیستم‌های تهویه مطبوع خود، مصرف سالانه پلی استایرن خود را 19 تن کاهش داده است.

از طریق ابتکارات متنوع، راهکارها و فناوری‌های پیشرفته، ال‌جی به کاهش اثرات زیست محیطی خود ادامه می‌دهد و به ایجاد فردایی بهتر برای همه کمک می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید