۱۶ اسفند ۱۴۰۰

نمایش اهمیت حفاظت از سیاره زمین به شکل سه بعدی

بیلبورد غول‌پیکر دیجیتال ال‌جی با وضوح فوق‌العاده بالا در میدان تایمز نیویورک، محتوای سه‌بعدی چشم‌گیر را به نمایش می‌گذارد و این پیام را منتقل می‌کند: وقتی از محیط خود مراقبت می‌کنیم، زندگی بهتر است.

این نمایش دیجیتالی مسحورکننده نه تنها اهمیت تعهد LG Zero Carbon 2030 را برجسته می‌کند، بلکه پیام Life’s Good for All Lives این برند دوست‌دار خانواده را نیز نشان می‌دهد و به مخاطبان یادآوری می‌کند که تغییرات آب و هوایی فقط یک مشکل انسانی نیست، بلکه بر هر موجود زنده روی زمین تأثیر می‌گذارد.

نمایش سه بعدی «چشم انداز اجباری» از بیلبورد واقع در گوشه شمال شرقی خیابان 45 و خیابان هفتم، پیام استقبال ال‌جی در سال جدید برای همه موجودات زنده، از جمله خرس‌های قطبی است. صفحه نمایش الکترونیکی با وضوح بالا با طراحی متمایز خمیده 90 درجه خود، تصاویری فراموش نشدنی را ارائه می‌دهد که فلسفه Life’s Good  ال‌جی را زنده می‌کند و الهام بخش همه کسانی است که می‌توانند نقش فعال‌تری در حفاظت از زمین داشته باشند. محتوای سه بعدی با مضمون محیطی در طول سال با محتوای تازه هر نیم سال ادامه خواهد یافت.

از زمان تعهد کربن صفر 2030 در سال 2019، ال‌جی ابتکارات مختلفی را در راستای وعده خود مبنی بر اجرای تعهدات خود در تاریخ مورد نظر اجرا کرده است. تا سال 2030، ال‌جی در مسیر کاهش انتشار کربن تولید شده در سایت‌های تجاری در سرتاسر جهان تا 50 درصد نسبت به ارقام سال 2017 است، در حالی که به طور همزمان استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را گسترش می‌دهد.

بیلبورد الکترونیکی غبطه‌انگیز ال‌جی در میدان تایمز، یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری جهان، منحصربه‌فرد است زیرا می‌تواند هر سال به 50 میلیون نفر دسترسی داشته باشد. تعداد بسیار کمی از سکوهای فضای باز می‌توانند ادعا کنند که چشم‌ها را از هر دو سو به خود خیره کنند. و برای جالب نگه داشتن چیزها، ال‌جی به دفعات بیشتر محتوای تازه را اضافه می‌کند، بنابراین، هر کسی در آن منطقه تشویق می‌شود که برای بررسی همه کارهای جالب ال‌جی در میدان تایمز به آنجا سر بزند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید