۲۰ مرداد ۱۴۰۰

ال‌جی متعهد به قاطعانه‌ترین هدف برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای

ال‌جی همراستا با پویش Business Ambition for 1.5°C، به جنبش حمایت از ابتکار عمل مبتنی بر علم پیوست.

ال‌جی الکترونیکس (ال جی) امروز تعهد خود را برای تعیین اهداف به منظور پیروی از اهداف مبتنی بر علم با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) در مرحله استفاده از محصولات اصلی ال‌جی تا سال 2030 اعلام کرد و اولین شرکت کره‌ای شد که در کمپین جهانی صفر خالص Business Ambition for 1.5°C شرکت کرد. در این کمپین که توسط Science Based Targets initiative یا SBTi با حمایت CDP، قرارداد جهانی ملل متحد (UNGC)، موسسه منابع جهانی (WRI) و صندوق جهانی طبیعت (WWF) هدایت می‌شود، نزدیک به 700 شرکت جهانی مشارکت دارد.

ال‌جی در سال 2019 ابتکار Zero Carbon 2030 خود را اعلام کرد و متعهد شد که میزان کل انتشار مستقیم کربن و انتشار غیر مستقیم تولید شده در طول فرآیند تولید را 50 درصد در مقایسه با خط پایه 2017 کاهش دهد. ال‌جی با تعهد خود به پویش Business Business Ambition for 1.5°C، هدف جدیدی را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تولیدشده در مرحله استفاده از محصولات مانند یخچال، ماشین لباسشویی و کولرهای مسکونی تعیین کرده است که یک چالش بسیار بزرگتر به شمار می‌رود. در واقع، گزارش ال‌جی امسال به CDP نشان داد که مرحله استفاده از محصولات اصلی بیش از 80 درصد از انتشار گازهای گلخانه‌ای را تشکیل می‌دهد.

اهداف مبتنی بر علم که توسط SBTi ترویج شده است، با آخرین تحقیقات و آنچه برای دستیابی به هدف گسترده توافقنامه پاریس برای محدود کردن گرمایش زمین به 1.5 درجه سانتیگراد ضروری است، مطابقت دارد. هدف کاهش انتشار کربن ال‌جی برای کاهش انتشار در کل فرآیند تولید از تولید تا استفاده تا سال 2030 توسط SBTi بر اساس داده‌ای علمی مورد بررسی و اعتبارسنجی قرار می‌گیرد.

کیم جون هو، معاون اجرایی و رئیس مرکز مدیریت کیفیت ال‌جی الکترونیکس، گفت: «فعالیت‌های فعلی ال‌جی در راستای استراتژی میان مدت و بلند مدت ESG ما برای تولید محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست برای نسل‌های آینده است. ال جی به طور فعال بر روی راهکارهای زیست محیطی با تمرکز بر موضوعات خالص صفر و اقتصاد دورانی کار می‌کند تا نسل‌های آینده بتوانند از زندگی بهتری برخوردار شوند و به فردایی بهتر کمک کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید