۲۳ اسفند ۱۳۹۹

تاسیس شرکت مشترک ALLUTO توسط ال جی و DXC LUXOFT

شرکا چشم‌انداز مشترکی را برای خلق تجارب دیجیتال در سطح مصرف‌کننده در خودرو ترسیم می‌کنند.

ال جی و Luxoft، یک شرکت فناوری DXC، امروز اعلام کردند که سرمایه‌گذاری مشترک خود را با هدف پیشرفت چشم‌انداز مشترک شرکت‌ها در زمینه امکان ایجاد تجربه‌های دیجیتال و مشتری‌محور در خودرو، آغاز کرده‌اند. دفتر مرکزی شرکت آلوتو در سانتا کلارا، کالیفرنیا، واقع شده است که تجاری‌سازی کابین دیجیتال آماده تولید، سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی درون خودرو، سیستم سرگرمی مسافر و سیستم‌های حمل و نقل اشتراکی بر اساس پلت فرم webOS Auto را ارائه می‌کند. رویداد رسمی معرفی آلوتو در تاریخ 15 مارس در www.alluto.io به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

پلت‌فرم webOS Auto 2.0 امکان دسترسی به تعداد بیشتری از سرویس‌های درون خودرو متصل به خودرو را فراهم می‌کند و کنترل و راحتی بیشتری را از طریق افزایش عملکرد واحد اصلی به ارمغان می‌آورد. ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خودرو شامل اجزای اساسی – مانند پردازش چندرسانه‌ای، کنترل چند نمایشگز، اتصال و امنیت – برای راحتی و آسایش مسافران و رانندگان است. پلت فرم webOS Auto به عنوان یک پلت فرم بسیار قابل تنظیم و مقیاس‌پذیر سازندگان تجهیزات اصلی را قادر می‌سازد تا تجربه کاربری خود را ایجاد کنند.

27706_38930_2651

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:

 ال جی و لاکسافت پلت‌فرم مشترک webOS Auto را در نمایشگاه CES 2020 عرضه کردند

ال‌جی پلت‌فرم webOS خود را به وسایل نقلیه می‌برد

دکتر آی.پی پارک، رئیس و CTO ال جی الکترونیکس، گفت: «خودروسازان با آلوتو، اکنون، می‌توانند از به اکوسیستم پر جنب و جوش webOS متصل شوند و یک جایگزین جدید و قدرتمند برای نوآوری و تمایز تجارب موبایلیتی و حمل و نقل در آینده داشته باشند. ال جی از طریق همکاری استراتژیک با شرکت‌های مختلف فناوری جهانی به تقویت اکوسیستم webOS Auto ادامه خواهد داد.»

دیمیتری لوشچینین، معاون اجرایی شرکت DXC Technology و رئیس و مدیرعامل Luxoft، گفت: «پلت‌فرمwebOS Auto نه تنها یک پلت فرم جذاب بلکه یک طرح کلی برای وسیله نقلیه دیجیتال کامل است. شرکت DXC Luxoft با مشارکت در شبکه تحویل جهانی و سازمان تحویل در مقیاس مهندسی خود، استقرار پلت فرم webOS Auto را در سیستم‌های آماده تولید در خودرو هدایت خواهد کرد.»

آدام وول وی، مدیر عامل Alluto، گفت: «ترکیب webOS با فناوری پیشرو در صنعت Luxoft و DXC، یک منبع بی‌سابقه برای بازار خودرو است. آلوتو به واسطه webOS Auto 2.0 با آوردن تجربیات از اتاق نشیمن به ماشین مسیر آینده را هموار می کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید