۲۰ اسفند ۱۳۹۹

ال‌جی برنده دعوی حقوقی نقض حق ثبت اختراع علیه TCL در آلمان شد

دادگاه آلمان در یکی از سه دادخواست ال‌جی با رای به نفع ال‌جی اعلام کرد که حق ثبت اختراع اساسی ال‌جی نقض شده است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) برنده دعوی نقض حق ثبت اختراع علیه شرکت TCL Communication Technology Limited و دو نهاد وابسته به اروپا (TCL) شد.

هفته گذشته، دادگاه منطقه ای مانهایم در آلمان در دادخواست شرکت ال‌جی علیه شرکت TCL در نوامبر 2019 به نفع شرکت ال‌جی رأی داد. این حکم نشان داد که شرکت TCL حق ثبت اختراع استاندارد EP 2 627 146 B1 ال‌جی در آلمان را نقص کرده است که شامل فناوری خاص LTE می‌شود.

ال‌جی، پس از رای دادگاه، در حال انجام اقدامات فوری برای جلوگیری از استفاده غیرقانونی TCL از فناوری ال‌جی بدون مجوز است. شرکت TCL می‌تواند نسبت به رای صادره درخواست تجدیدنظر کند و یک اقدام فسخ علیه حق ثبت اختراع توسط TCL در دادگاه ثبت اختراعات فدرال آلمان نیز در جریان است.

از دو دادخواست باقی مانده ال‌جی علیه TCL، یکی در دوم مارس تشکیل شد و دادخواست سوم در ماه می رسیدگی می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم بخوانید:

حکم دادگاه آلمان به نفع ال‌ جی تمام شد

ال جی مجوز استفاده از حق امتیاز جاروهای روباتیک خود را به کمپانی « میله » داد

چو هوی جائه، معاون رئیس مرکز مالکیت معنوی ال‌جی، گفت: «فناوری‌های ثبت‌شده ما ثمره تحقیق و توسعه مداوم هستند و در رقابت مداوم ما در صنعت، آنچه به کارکنان ما در ایجاد تفکر خلاقانه انگیزه می‌دهد، مهم هستند. ما بر این باوریم که این مسئولیت ماست که با قدرت از مالکیت معنوی خود در برابر هرگونه استفاده غیرمجاز محافظت کنیم.»

ال‌جی یک رهبر فناوری جهانی در زمینه ارتباطات سیار است و دارای یکی از بزرگترین نمونه کارهای ثبت اختراع‌های اساسی استاندارد در این زمینه است. طبق گزارش TechIPm، شرکت تحقیقاتی و مشاوره‌ای در زمینه مالکیت معنوی، ال‌جی برای پنج سال متوالی (2012 تا 2016) در گروه ثبت اختراع استاندارد 4G یا LTE / LTE-A در سطح جهانی رتبه اول را کسب کرده است. یک شرکت اطلاعاتی بازار مستقر در آلمان به نام IPlytics به تازگی ال‌جی را با بیش از 3700 خانواده ثبت اختراع، در رده سوم جهانی در دسته استاندارد اختراع ثبت شده استاندارد 5G قرار داده است.

همچنین بخوانید:

شکایت حقوقی ال جی از شرکت ترکیه‌ای بکو

ال‌جی مجوز فناوری یخچال‌های پیشرفته خود را به شرکت GE اعطا کرد

شکایت ال جی از آرچلیک و شرکت‌های لوازم خانگی زیر مجموعه آن

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید