۱۲ مهر ۱۳۹۵

مصاحبه با برنده خوش شانس جشنواره تابستانی فرصتی برای از نو چیدن

رامین رزاق پور اسکویی، برنده جشنواره تابستانی لوازم خانگی “فرصتی برای از نو چیدن”، به اتفاق همسر، اقدام به تهیه جهیزیه کامل از لوازم خانگی ال جی کرده اند.

رزاق پور اسکویی: «خانه ما با ال جی زیباتر و آرام‌بخش تر شده است.»

«ساید بای ساید ال جی به کمک درب دولایه ™Door-in-Door که دارد دسترسی سریع و آسان به نوشیدنی ها و مواد غذایی پرمصرف را مهیا کرده است. فیلتر بهداشتیHygiene Fresh  و کمپرسور اینورتر خطی  Inverter linear Compressorنیز از دیگر امتیازات خوب یخچال‌های ال جی است.»

12 سال همراه با خدمات شرکت گلدیران

«کیفیت و طراحی محصولات ال جی عالی است. باید هم همین طور باشد، ال جی یک برند معروف است؛ اما برای ما بیش از این ها، خدمات پس از فروش گلدیران اهمیت داشت. در واقع، به پیشنهاد پدرم ال جی را انتخاب کردیم تا بتوانیم از خدمات شرکت مشتریان گلدیران بهره مند شویم.»

«یخچال چیزی نیست که شما امسال بخرید و سال دیگر بخواهید عوض کنید. از خود محصول مهمتر خدمات پس از فروش آن است. شرکت مشتریان گلدیران هم خدمات خوبی دارند و هم محوریت شرکت روی مشتری مداری بنا شده است. پاسخگویی، احترام به مشتری، ارائه خدمات در زمان مناسب و احساس مسئولیت در قبال نیاز مشتریان از جمله ویژگی های این شرکت است.»

«در خانه پدری حدود 12 سال پیش یخچالی از گلدیران خریداری کردیم که درحال حاضر نیز بدون مشکل کار می کند. در واقع این شرکت هنوز دارد قطعه‌ای که 12 سال پیش خریدیم را گارانتی می کند؛ یعنی خدمات پس از فروش خود را دارد. نمی گوید این محصول دیگر قدیمی شده و خدمات آن را به شما ارائه نمی دهیم.»

جشنواره فرصتی برای از نو چیدن یک هدیه رویایی بود

«زمانی که برای خرید جهیزیه اقدام کردیم، نمی دانستیم جشنواره تابستانی لوازم خانگی ” فرصتی برای از نو چیدن در جریان است. هنگام خرید، در فروشگاه اطلاعات جشنواره به ما داده شد و وقتی خبر دادند شما برنده 110 درصد تخفیف این جشنواره به مبلغ 8 میلیون تومان شده اید، می توانم بگویم که یکی از به یاد ماندنی ترین هدیه های عروسیمان را از ال جی و گلدیران گرفتیم.»

ال جی و گلدیران، محبوب و آرامش بخش

«رضایت از محصولات ال جی محدود به خانواده من نیست. اقوام هم که از گلدیران خرید کرده اند، همه راضی هستند. طبیعی بود ما هم برای تهیه جهیزیه به سمت خرید محصولات ال جی بیاییم.»

«خرید از این شرکت های خوب و معتبر، حس آسوده خاطری و اعتماد می بخشد، اعتماد به این که که اگر برای محصولتان مشکلی پیش بیاید، شرکتی که از آن خرید کرده اید، شما را تنها نخواهند گذاشت و در سال های متمادی خدمات و پشتیبانی آنها پابرجاست. »

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید