۲۱ بهمن ۱۴۰۰

ماشین ظرفشویی تاپ‌کنترل جدید ال‌جی یک ساعته ظروف را تمیز و خشک می‌کند

با استفاده از فناوری QuadWash Pro و Dynamic Heat Dry ال‌جی، جدیدترین نوآوری ماشین ظرفشویی ال‌جی سریع‌ترین روش تمیز کردن را ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس امسال در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام، با معرفی یک ماشین ظرفشویی کاملاً جدید با کنترل بالا – دارای فناوری QuadWash، جان تازه‌ای به دسته ظرفشویی می‌بخشد. فناوری‌های QuadWash Pro و Dynamic Heat Dry – با بسیاری از پیشرفت‌های مهندسی طراحی شده تا تمیز کردن هوشمندانه‌تر و راحتی نهایی را به مصرف‌کنندگان ارائه دهد.

ماشین ظرفشویی جدید تاپ‌کنترل ال‌جی با QuadWash Pro و Dynamic Heat Dry از فناوری پیشرفته‌ای برای ساده‌سازی فرآیند تمیز کردن و تمیز کردن سریع‌تر فقط در یک ساعت استفاده می‌کند.

این ماشین ظرفشویی علاوه بر ویژگی‌های هوشمند خود، دارای عناصر طراحی ظریف و کاربردی از جمله قفسه سوم قابل تنظیم، کشوی ریلی و چراغ LED است.

ماشین ظرفشویی جدید تاپ‌کنترل ال‌جی با ترکیبی پویا از فناوری‌های QuadWash Pro و Dynamic Heat Dry ال‌جی، تمیز کردن سریع و درخشان را تنها در یک ساعت ارائه می‌کند. به همین دلیل، این مدل جدید به یکی از مؤثرترین، کارآمدترین و زیباترین ماشین ظرفشویی تبدیل شده است.

عملکرد قدرتمند برای تمیز کردن عمیق‌تر

فناوری TrueSteam ال‌جی در ابتدای برنامه، به غذاهای باقی مانده روی ظروف نفوذ کرده و فناوری QuadWash Pro از جت‌های بهبودیافته و پرفشار برای تمیز کردن قدرتی از زوایای مختلف استفاده کرده و ظروف را با آب پرفشار و حباب‌های ریز خیس می‌کند تا سنگین‌ترین کثیفی‌ها را تجزیه کند و حداکثر تمیزی را در هر بار ارائه دهد.

ظروف خشک‌تر در زمان کمتر

پس از شست‌وشوی کامل، فناوری نوآورانه Dynamic Heat Dry ال‌جی خشک کردن سریع‌تر و کامل‌تر ظروف، لیوان‌ها، بشقاب‌ها، ظروف آشپزخانه و موارد دیگر را با هوای خشک و داغ به گردش در می‌آورد تا برای چیدن در کابینت یا گذاشتن روی میز آماده شوند.

به علاوه، با فناوری TrueSteam، کاربران نیازی به نگرانی در مورد لکه‌های باقی مانده روی ظروف خود ندارند. چهار جت بخار قدرتمند روی در، و همین طور جت‌های اضافی در بالا و پایین محفظه داخلی، بخار قدرتمندی را در شروع برنامه شست‌وشو برای نفوذ به غذاهای چسبیده ارائه می‌کنند. در پایان، بخار با گرمای فوق‌العاده در فضای داخل، ظروف شیشه‌ای و لیوان‌های شما را درخشان می‌کند.

طراحی راحت

قفسه سوم قابل تنظیم ارتفاع اقلام بیشتری را در خود جای می دهد تا کاربران در زمان صرفه جویی کنند و ظروف کمتری را بشویند – این قفسه برای همه چیز از ظروف تخت و ظروف دسته بلند گرفته تا فنجان های اسپرسو کوچک مناسب است. ریل لغزنده و طراحی کشوی ریلی بارگیری و تخلیه راحت‌تر را تضمین می‌کند و حتی به سنگین‌ترین ظروف شما اجازه می‌دهد بدون زحمت داخل و خارج شوند. علاوه بر این، با چراغ LED، کاربران می‌توانند تمیز یا کثیف بودن ظروف خود را بررسی کنند، زیرا وقتی درب ماشین ظرفشویی باز است، به طور خودکار روشن می‌شود.

بازدیدکنندگانی که در KBIS 2022 شرکت می‌کنند می‌توانند از مجموعه کامل محصولات ال‌جی در غرفه C8101 بازدید کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه قوی لوازم خانگی ال‌جی از جمله گاز، یخچال، نوآوری‌های برتر لباس‌شویی و محصولات مراقبت هوا از وب سایت lg.com دیدن کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید