۲۱ بهمن ۱۴۰۰

ال‌جی اولین ربات خدمات هتل در جهان را می‌سازد

ال‌جی اولین ربات خدمات هتلی جهان به نام CLOi ServeBot را برای کسب گواهینامه UL 3300 عملکرد ایمن در محیط‌های تجاری پیچیده از جمله رستوران‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و هتل‌ها معرفی کرده است.

ربات CLOi ServeBot عملکرد نیمه مستقلی دارد و می‌تواند تا 30 کیلوگرم بار را حمل کند. این ربات قابل برنامه‌ریزی برای پلان‌های مختلف است و می‌تواند تحویل دقیق چند نقطه‌ای را از رستوران‌های متراکم گرفته تا پذیرایی هتل‌ها امکان‌پذیر کند.

ال‌جی CLOi ServeBot از چندین حسگر و فناوری برای عملکرد خود استفاده می‌کند. این دستگاه دارای یک آشکارساز LiDAR، یک دوربین سه بعدی، یک سنسور Time of Flight (ToF) و یک سنسور ضربه گیر است که به آن امکان می‌دهد اجسام ثابت و متحرک را در مسیر خود تشخیص داده و تنظیمات را در زمان واقعی برای جلوگیری از برخورد انجام دهد.

این ربات خدماتی شامل سه قفسه است که هر یک می‌تواند تا 22 پوند (10 کیلوگرم) را برای ظرفیت تحویل 66 پوند نگه دارند. هر قفسه مجهز به یک حسگر ToF است تا به ربات اطلاع دهد که چه زمانی یک مورد حذف شده است و می‌تواند به مقصد بعدی برود. حسگرهای ToF با اندازه‌گیری مدت زمانی که طول می‌کشد تا یک پالس نور به عقب بازتاب شود، تعیین می‌کنند که اجسام چقدر دور هستند و هم برای ناوبری و هم برای تشخیص اشغال قفسه مفید هستند.

CLOi ServeBot دارای انیمیشن‌های کارتونی برای چشم است که روی صفحه نمایش لمسی 9.2 اینچی در بالای دستگاه ظاهر می‌شود. اپراتورها می‌توانند از صفحه لمسی برای تنظیم مکان‌های تعیین‌شده و انتخاب حالت‌های مختلف، علاوه بر تغییر اعلان‌های صوتی و موسیقی پخش‌شده در پاسخ به تعامل با مشتری، استفاده کنند.

هنگامی که به WLAN کاربران متصل می‌شود، CLOi ServeBot نظارت ابری را فعال می‌کند تا کاربران بتوانند تقریباً به‌روزرسانی‌های وضعیت را دریافت کنند. انرژی این ربات توسط یک باتری 23000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که تا 11 ساعت کار مداوم را میسر می‌کند و با استفاده از یک پریز 120 ولت، تنها در پنج ساعت از 0 تا 100 درصد شارژ می‌شود.

چشم انداز ربات هتلی ال‌جی

ایجاد یک تجربه مشتری منحصر به فرد در صنعت هتل‌داری بسیار حیاتی است زیرا به حفظ مشتری کمک می‌کند و رضایت مشتری را افزایش می‌دهد. شرکت‌هایی که در بخش هتل‌داری فعالیت می‌کنند، به دنبال فناوری‌ها و نوآوری‌های منحصربه‌فردی هستند که می‌تواند به آنها در بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتری کمک کند.

ربات ال‌جی CLOi ServeBot می‌تواند به کاهش حجم کاری کارکنان، خدمات بهتر به مشتریان و افزایش کارایی عملیاتی کمک کند. این مدعی است که کارکنان را از انجام وظایف تکراری در بخش هتل‌داری رها می‌کند تا آنها را قادر ‌سازد بر روابط با مشتری تمرکز کرده و روابطی ایجاد کنند که بازدیدهای مکرر را تشویق می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید