۰۷ تیر ۱۴۰۱

ال‌جی گواهینامه کنترل ایمنی ربات را از Det Norske Veritas دریافت می‌کند

ال‌جی برای اولین بار در جهان گواهینامه ISO 13849-1 را برای ربات‌های سرویس سیار دریافت کرد تا رهبری خود را در زمینه فناوری ایمنی ربات تأیید کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) بار دیگر توانایی‌های تکنولوژیکی و تعهد خود به ایجاد نوآوری‌های ایمن و جدید برای زندگی بهتر را ثابت کرد و اولین شرکتی در جهان شد که گواهینامه ISO 13849-1* را برای ایمنی ماژول کنترل کننده مورد استفاده در روبات های خدمات سیار دریافت می‌کند. گواهینامه جدید برای کنترل‌کننده‌های ایمنی پیشرفته ال‌جی برای روبات‌ها اعمال می‌شود و توسط Det Norske Veritas (DNV)، سازمان ثبت و طبقه‌بندی معتبر بین‌المللی در نروژ، صادر شده است.

کنترل‌کننده ایمنی جدید ال‌جی برای ربات‌ها با مدیریت فعال تنظیمات ربات‌ها، نظارت بر سیگنال‌های حسگرهای روبات‌ها در زمان واقعی و ارائه کنترل حفاظتی کاهش سرعت یا توقف در هر زمان که خطری شناسایی شود، بالاترین سطح ایمنی عملیاتی و قابلیت اطمینان را تضمین می‌کند.

کنترل‌کننده ایمنی ال‌جی که تنها از یک ماژول تشکیل شده است، دارای مزیت قابل توجهی نسبت به کنترل‌کننده‌های معمولی است؛ می‌توان آن را به راحتی با توجه به مشخصات فردی هر ربات یا برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد هر مشتری تطبیق داد.

پیش از این، سازندگان باید تک تک جنبه‌های ایمنی عملکردی را برای هر رباتی که تولید می‌کردند، تجزیه و تحلیل و ارزیابی می‌کردند، اما به لطف کنترل‌کننده پیچیده ال‌جی، دیگر اینطور نیست. انتظار می‌رود این فناوری به شرکت کمک کند تا ربات‌های خدماتی جدید مانند ربات‌های معروف LG CLOi ServeBot و LG CLOI GuideBot را با سرعت بیشتری نسبت به قبل راه‌اندازی کند.

ال‌جی، شرکت پیشرو در صنعت روباتیک، به سرعت در حال تغییر است و انبوهی از داده‌ها و دانش را از طریق چندین دهه نوآوری خستگی‌ناپذیر جمع‌آوری کرده است. این شرکت طیف گسترده‌ای از ربات را معرفی کرده است که برای مکان‌هایی مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها و رستوران‌ها بهینه‌سازی شده‌اند و از قابلیت‌های فناوری متنوع خود از جمله در زمینه‌های سیستم‌های رانندگی خودکار، حسگرها، هوش مصنوعی و دوربین‌ها استفاده می‌کنند.

اخیراً، این شرکت با راه‌اندازی LG CLOi CarryBot که با همکاری CJ Logistics، یکی از بزرگترین شرکت‌های تحویل بسته در کره جنوبی، توسعه یافته است، ورود کامل خود را به بازار ربات‌های لجستیک نسل بعدی اعلام کرد.

دکتر بائک سئونگ مین، رئیس آزمایشگاه رباتیک پیشرفته در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «از آنجایی که روبات‌های مستقل برای کاربردهای صنعتی و مصرفی رایج‌تر می‌شوند، حوزه فناوری ایمنی ربات همچنان در حال رشد است. ما با تکیه بر قابلیت‌های فناوری قابل‌توجه و تجربه واقعی خود در رباتیک کاربردی برای ارائه بالاترین سطح ایمنی عملکردی برای نسل بعدی ربات‌های خودران، در این زمینه حیاتی پیشرو هستیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید