۱۸ مهر ۱۴۰۱

فروش ربات‌های راهنمای ال‌جی به مراکز خرید ژاپنی 

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد با عرضه ربات‌های راهنما به بزرگترین مرکز خرید ژاپن، Aeon، گسترش تجارت ربات‌های راهنمای خود را در خارج از کشور افزایش می‌دهد.

این شرکت الکترونیک چندملیتی اخیراً دو ربات “LG CLOi GuideBot” را به فروشگاه Aeon در توکی، استان گیفو عرضه کرده است. ماه گذشته نیز ربات‌های راهنما را به مرکز خرید Aeon در فرودگاه بین‌المللی ناریتا فروخت.

ژاپن به همراه ایالات متحده و آلمان یک مرکز نماینده ربات صنعتی است. بازار ربات‌های خودران با افزایش اخیر تقاضا برای خدمات بدون تماس به سرعت رشد کرده است و بسیاری از تازه واردان در این تجارت به شدت برای معرفی محصولات خود رقابت می‌کنند. عرضه متوالی ربات‌های راهنمای ال‌جی الکترونیکس به ژاپن نشان می‌دهد که محصولش در بازار جهانی به دلیل قابلیت‌هایش شناخته شده است.

یکی از مقامات ال‌جی الکترونیکس گفت:

«این شرکت در حال گسترش عرضه ربات راهنمای CLOi GuideBot خود است که برای خدمات بدون تماس نه تنها در کره، بلکه در خارج از کشور، بهینه‌سازی شده است. ما تجربیات جدیدی را در مورد ربات‌ها و ارزش آنها به مشتریان خود در داخل و خارج از کشور ارائه خواهیم کرد.»

ال‌جی الکترونیکس این کسب‌وکار خود را در خارج از کشور را با روبات‌های مستقل در ماه مه آغاز کرد و ربات CLOi GuideBot را در فروشگاه‌ها و رستوران‌های با تخفیف بزرگ در ایالات متحده و ژاپن عرضه نمود. این شرکت عملیات آزمایشی یک ربات قرنطینه سفارشی به نام CLOi UV-C را در بیمارستانی در کاراتسو، ژاپن شروع کرد.

ربات راهنمای LG CLOi GuideBot دارای عملکردهای مختلفی است و ایمنی مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد. سیستم رانندگی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی به دستگاه اجازه می‌دهد تا با اجتناب از موانع و ارائه اطلاعات لازم به بازدیدکنندگان در محیط‌های سرپوشیده حرکت کند. حسگرهای این ربات که در بالا و پایین بدنه آن نصب شده‌اند، هنگام مواجهه با افراد در ساختمان، مسیر حرکت آن را تغییر می‌دهند.

این دستگاه همچنین از راهنمایی چند زبانه به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و چینی بر اساس فناوری پردازش زبان طبیعی خود پشتیبانی می‌کند که صدای انسان را به زبان خود تبدیل می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید