۰۷ تیر ۱۴۰۱

تلویزیون‌های QNED Mini LED ال‌جی با منظره‌ خیره‌کننده و باشکوه

QNED Mini LED ال‌جی یکی از جدیدترین نوآوری های این شرکت است که می‌توان آن را طلوع عصر جدیدی برای تلویزیون‌های LCD دانست. با تلویزیون‌های QNED می‌توان کیفیتی را تجربه کرد که قبلاً هرگز در تلویزیون‌های LCD دیده نشده است.

LG QNED برای تلویزیون‌های LCD با ترکیب Mini LED با فناوری‌های کوانتوم دات و نانوسل در نمایشگر نوآورانه و پیشرو خود، سبب ارائه کیفیت فوق‌العاده بارنگ‌های مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های زنده‌تر می شود. در QNED نه‌تنها صفحه‌نمایش بهینه‌سازی شده، بلکه تجربه‌ی تماشای کاربر نیز ارتقاء چشمگیری پیداکرده است.

منظره‌ خیره‌کننده تلویزیون‌های QNED Mini LED ال‌جی نفس را در سینه حبس می‌کند.

حس غوطه‌ورشدن خود را با تلویزیون‌های ال‌جی افزایش دهید و فضای خانه‌تان را با تلویزیون باشکوهی که در هر دو حالت روشن و خاموش، خیره‌کننده به نظر می‌رسد، ارتقا دهید.

تلویزیونی با طراحی صیقلی و زیبا

LG QNED Mini LED با طراحی بسیار باریک و چشمگیر برای نصب روی دیوار بهینه‌سازی شده است. حتی بزرگ‌ترین تلویزیون 86 اینچی این محصول با صفحه نمایش فوق‌العاده بزرگ با قرار‌گرفتن روی دیوار به شکل هنرمندانه‌ای فضای داخلی خانه شما را ارتقا می‌دهد.

*با توجه به محل نصب، ممکن است اندکی فاصله بین تلویزیون و دیوار ایجاد شود.

*براکت دیواری مورد نیاز، جداگانه فروخته می‌شود.

ساخت تک تک جزئیات با مهارت بسیار بالا

مهندسان ال‌جی تک تک جزییات این تلویزیون‌ها را با مهارت بالا و استادکاری تمام با توجه به فناوری‌های پیشرو ساخته‌اند.

*محصول واقعی ممکن است متفاوت باشد.

*بلندگوها جداگانه فروخته می‌شوند.

ارائه کیفیت تصویر سینمایی

از تماشای محتوای مورد علاقه‌تان با صفحه نمایش سینمایی فوق‌العاده بزرگ LG QNED Mini LED با حاشیه بسیار باریک، نهایت لذت را ببرید.
تلویزیونی با صفحه نمایش تخت بزرگ که روی دیواری در مقابل پنجره های کف تا سقف نصب شده است. گلدان کوچکی بر روی میز قهوه خوری در مقابل تلویزیون قرار گرفته است.

آیا تصور نمی‌کنید تلویزیون ایده‌آل خود را یافته‌اید؟

روال مطالعه خود را با تلویزیون LG QNED Mini LED ارتقا دهید.

وقتی تلویزیون ال‌جی دارید، با روند مطالعه خود مثل دوران قدیم خداحافظی کنید. این تلویزیون پنجره‌های جدیدی از یادگیری و آموزش را برای شما باز می‌کند.

روند کاری خود را با تلویزیون LG QNED Mini LED اصلاح کنید.

از خانه هم می‌توانید درست مثل وقتی که در شرکت هستید کار کنید و تماس رو در رو داشته باشید. چطور؟ با یک تلویزیون QNED Mini LED. به همین راحتی!

با هر سبکی با تلویزیون LG QNED Mini LED سرگرم شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید