۲۳ آذر ۱۴۰۰

چرا گیمرها عاشق تلویزیون جدید ال‌جی QNED MiniLED می‌شوند؟

کنسول‌های بازی امروزی در مقایسه با یک دهه قبل به طرز غیرقابل باوری قدرتمند هستند. با جدیدترین سخت‌افزار پیشرفته، می‌توان با بازیکنان در سراسر جهان در محیط‌های سه بعدی، آن هم با جزئیات زیاد، ارتباط برقرار کرد.

با این حال، تجربه بهترین چیزی که کنسول شما ارائه می‌دهد، نیازمند تلویزیونی با قدرت پردازش و هوشمندی مناسب است. تلویزیون هوشمند ال‌جی QNED MiniLED 4K دارای فناوری صفحه‌نمایش پیشرو برای تصویر، روشنایی و کنتراست بی‌نظیر است. اما چیزی که در داخل تلویزیون وجود دارد در هنگام بازی بسیار حائز اهمیت است.

ال‌جی تمام تنظیماتی را که گیمرها باید در حالت Game Optimizer کنترل کنند متمرکز می‌کند. از فریم در ثانیه گرفته تا تثبیت‌کننده‌های سیاه و سفید، می‌توانید مطمئن شوید که تصویر واضح و کنتراست واضحی دریافت می‌کنید. در همین حال، تنظیمات صدای هوش مصنوعی به طور خودکار بسته به نوع صدای بازی، خروجی را تغییر می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که هرگز یک خط دیالوگ را از دست نمی‌دهید. با داشبورد کنترلی این تلویزیون، می‌توانید بسته به نوع بازی‌ای که انجام می‌دهید یا حتی بر روی نقشه یا سطح خاص، تنظیمات را آنی در زمان واقعی انجام دهید.

تلویزیون هوشمند ال‌جی QNED MiniLED 4K فراتر از تنظیمات تصویر، به گیمرها این امکان را می‌دهد که تنظیمات پردازنده را تغییر دهند تا تاخیر، تکه تکه شدن و پرش‌ها کاهش پیدا کند. این تلویزیون با AMD FreeSync™ Premium سازگار است؛ این قابلیت یک ویژگی همگام سازی گرافیکی است که امکان نرخ نوسازی متغیر را فراهم می کند. گیمرها حداقل از نرخ ریفرش 120 هرتزی با حداقل وضوح کامل با وضوح بالا و پشتیبانی از جبران نرخ فریم پایین لذت خواهند برد. با تلویزیون هوشمند LG QNED MiniLED 4K، بدون توجه به بازی، حداقل تاخیر و روان بودن چشمگیر بازی را تجربه خواهند کرد.

بازی همیشه در حال تغییر است و پیشرفت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید به‌طور مداوم شیوه بازی ما را تغییر می‌دهند. به همین دلیل، ال‌جی تلویزیون هوشمند QNED Mini LED 4K را به پورت‌های HDMI 2.1 مجهز کرد. این به سیستم شما اجازه می‌دهد تا به رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها به همراه لوازم جانبی اضافی مانند VR و تجهیزات شبیه ساز متصل شود. صدا یک جزء کلیدی برای هر تجربه بازی حماسی است.

پورت‌های HDMI 2.1 از خروجی eARC پشتیبانی می‌کنند که جدیدترین در زمینه صدای پیشرفته بدون افت کیفیت است. وقتی ال‌جی با فناوری چند بعدی Dolby Atmos® تلویزیون ترکیب می‌شود، تجربه صدای فراگیر را بدون هیچ سیمی ارائه می‌کند.

برای گیمرهای جدی (و کسانی که تمام محتوای خود را جدی می‌گیرند)، راهی بهتر از تلویزیون هوشمند ال‌جی QNED MiniLED 4K برای تجربه موارد دلخواه شما وجود ندارد. با تجربه بازی فوق‌العاده واقع‌گرایانه و روان که با قدرت ترکیبی تصاویر ال‌جی QNED MiniLED و بهترین نرم‌افزار و پورت‌های مخصوص بازی ال‌جی در کلاس خود عرضه می‌شود، عقب‌نشینی نکنید و برنده شوید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید