۰۹ تیر ۱۴۰۱

ترکیب بی‌نظیر فناوری‌ها در تلویزیون QNED MiniLED ال‌جی

با تلفیق فناور‌ی‌های Quantum Dot و NanoCell عصر جدیدی از نمایش رنگ‌ها آغاز می‌شود.

Quantum Dot ,NanoCell و Mini LED ترکیب بی‌نظیر فناوری‌ها

LG QNED Mini LED عصر جدیدی را برای تلویزیون‌های LCD نوید می‌دهد و Mini LEDs را با فناوری‌های Quantum Dot و Nanocell در یک نمایشگر نوآورانه و پیشرو در صنعت ترکیب می‌کند. این ادغام فناوری‌ها تصویری با کیفیت فوق‌العاده، با مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های زنده‌تر ارائه می‌دهد. این فقط نمایشگر نیست که بهبود یافته است، بلکه تجربه دیداری شما نیز بهبود می‌یابد.

فیلم ویدیویی که پرتوهای نوری را در حال ساطع شدن رو به بالا از مینی LEDها به طرف یکپارچه ساز فناوری نانوسل پلاس و نقطه کوانتومی نشان می دهد که نور را به رنگ هایی چندین برابر پرطراوت تر تبدیل می کند.

Mini LED؛ Mini LEDs تفاوت بزرگی را به وجود می‌آورند.

Mini LEDs، یک فناوری پیشرفته منبع نوری است که به طور قابل توجهی کوچکتر از نور پس زمینه موجود در نمایشگرهای LCD معمولی هستند. این به LG QNED Mini LED اجازه می‌دهد تا LEDهای بیشتر و Dimming Zone بیشتری را در صفحه نمایش قرار دهد. نتیجه به دست آمده روشنایی به مراتب بیشتر، مشکی عمیق‌تر و سطحی از دقت و جزئیات است که به سادگی نمی‌توان در تلویزیون‌های LCD معمولی به آن دست یافت.

فیلم ویدیویی که پرتوهای کوچک نوری مینی LED را که در پنل صفحه نمایش به کار رفته و روشن می شوند، نشان می دهد. انتهای فیلم ویدیویی که خورشید درخشان را در پس زمینه مشکی پررنگ نشان می دهد.

بهترین نما در تلویزیون‌های LCD ال‌جی

LG QNED Mini LED از حدود 30,000 Mini LED برای تولید تصویری روشن و با کیفیت و در عین حال نزدیک به 2,500 Dimming Zone منحصر به فرد برای ایجاد جلوه‌های مشکی خیره‌کننده با اثر هاله کم حتی در تاریک‌ترین صحنه‌ها برخوردار است. تصویر به دست آمده چنان خوب به نظر می‌رسد که شاید آن را جادویی تصور کنید.

“تصویری از بالون هوای گرم معلق برفراز آسمان شب. تصویر به سه قسمت تقسیم می شود. تصویر سمت چپ نوردهی edge LED، کل آرایه میانی با رنگ تقویت شده اما مقداری اثر هاله و راست باLG QNED MiniLED با جلوه های مشکی پررنگ و تقریباً بدون هاله را نشان می دهد. سه نوع تصویر مختلف از روشنایی LED. روشنایی ضلع سمت چپ با اثر هاله قابل توجه. کل آرایه میانی با تصویر تقویت شده اما مقداری هاله. تصویر سمت راست LG QNED Mini LED را پرتوهای نوری بسیار کوچکتر و تصویر واضح نشان می دهد.”

*تعداد Mini LED ها و مناطق کم نور بر اساس مدل 86 اینچی 8K است.

Colour Volume 100%؛ جلوه‌ای خیره‌کننده از رنگ

با فناوری عالی بازتولید رنگ تلویزیون‌های ال‌جی، رنگ‌ها به طیف کاملی در LG QNED Mini LED دست پیدا می‌کنند. این نمایشگرهای تکامل یافته تحت تاییدیه معتبر به طیف رنگ وسیع‌تری دست پیدا می‌کنند تا رنگ‌های غنی‌تری را که حتی در بیشترین سطوح روشنایی درخشان باقی می‌مانند، ارائه دهند. این ویژگی، محتوایی را که تماشا می‌کنید را همانگونه که دقیقاً مد نظر است، حفظ می‌کند.

فیلم ویدیویی که دختر جوانی را در حالی که دستش را روی چشمانش گذاشته است و روی چمن ها با گل های صورتی دراز کشیده است، به تصویر می کشد. به محض پخش ویدیو رنگ ها چنان قوی تر می شوند که شاخص درصد حجم رنگ از 70% به 100% افزایش می یابد.

 

نمودارهای کنار هم از طیف های حجم رنگ. نمودار سمت چپ مقدار 70% را با رنگی بدون توانایی دستیابی به اضلاع فوقانی نشان می دهد. نمودار سمت راست مقدار 100% را با رنگی با قابلیت دستیابی به اضلاع بیرونی نمودار در همه مکان ها نشان می دهد.

 

تحت گواهی مستقل اینترتک، Colour Volume 100% به این معنی است که LG QNED Mini LED قادر به نمایش %100 از طیف DCI-P3 در فضای رنگ 3D است که محدوده درخشندگی کامل تلویزیون را پوشش می‌دهد. به بیان سادهتر، این یعنی رنگ‌ها بدون توجه به میزان روشنایی یا تاریکی نمایشگر پویا و واقعی باقی می‌مانند.

*بنا به تأییدیه مستقل اینترتک، حجم وسعت رنگ نمایشگر (CGV) برابر یا فراتر از CGV مربوط به فضای رنگ DCI-P3 می‌باشد.

*حجم رنگ %70 به تلویزیون‌های UHD ال‌جی بدون فناوری نانوسل اشاره دارد.

*تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه‌سازی شده‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید