۰۱ خرداد ۱۴۰۱

گیمینگ با تلویزیون‌های پرامتیاز QNED Mini LED ال‌جی

با تلویزیون LG QNED Mini LED سطح بازی خود را ارتقا دهید و از حریفان خود پیش بیافتید.

از تلویزیون‌های LCD بیشتر از هر زمان دیگری استفاده کنید. تلویزیون LG QNED Mini LED در نمایشگر مبتکرانه و پیشروی صنعتی خود، Mini LED ها را با فناوری‌های Quantom Dot و نانوسل درهم می‌آمیزد. ادغام فناوری‌هایی که باعث تغییر در سطح بازی شده و تصویری به مراتب با کیفیت‌تر، با جلوه‌های مشکی پررنگ‌تر و رنگ‌های پرطراوت‌تر در اختیار می‌گذارد. این از هر جهت تجربه جذاب‌تری را فراهم می‌کند.

نهایت بزرگی برای جذابیت بیشتر

سطح باورنکردنی از واقعی‌بودن بازی را با LG QNED Mini LED تجربه کنید. صفحه نمایش بسیار بزرگ جذابیت فوق‌العاده‌ای را در اختیارتان می‌گذارد که به شما اجازه می‌دهد به واقع وارد محیط بازی خود شوید.

بهینه‌ساز بازی؛ بی‌عیب و نقص بازی کنید.

بهینه‌ساز بازی نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی و مستقیماً از طریق تلویزیون تنظیمات بازی خود را انجام دهید، بلکه برای بهینه‌سازی گرافیک و میدان دید تنظیمات تصویر را به طور خودکار اعمال می‌کند. این قابلیت به شما اطمینان می‌دهد که همواره از تنظیمات صحیح برای لذت بردن از بازی خود و تکمیل آن بدون توجه به نوع بازی که در حال انجام هستید، برخوردار باشید.

AMD FreeSync™ Premium؛  اجازه ندهید پرش تصویر سرعت بازی شما را بگیرد.

تلویزیون LG QNED Mini LED جهت ارائه نرخ‌های نوسازی متغیر در طول بازی، ازAMD FreeSync™ Premium پشتیبانی‌ می‌کند. این ویژگی به طور چشمگیری پرش و پارگی تصویر را برای دستیابی به محیط بازی شفاف‌تر و روان‌تر حتی در صفحه نمایش بسیار بزرگ کاهش می‌دهد.

*AMD FreeSync™ Premium تنها در مدل QNED91 ارائه می‌شود.

VRR, ALLM, eARC, HDMI 2.1؛ سرعت را در بازی خود حفظ کنید.

با تلویزیون LG QNED Mini LED از محیط بازی روان‌تر و سریع‌تر لذت ببرید. ALLM ،VRR و eARC با آخرین مشخصات HDMI 2.1 تطابق دارند که باعث می‌شود محتوای پرسرعت با رزولوشن بیشتر و گرافیک روان و همگام‌سازی‌شده‌ نمایش داده شود.

*VRR تنها در مدل QNED91 ارائه می‌شود.
*HDMI 2.1 در همه ابعاد مربوط به مدل‌های QNED99 و QNED91 پشتیبانی می‌شود.


HGiG؛ تجربه خود را با HDR ارتقا دهید.

به عنوان یکی از اعضای HGiG، ال‌جی با برخی از بزرگترین نام‌های صنعت بازی (از توسعه‌دهندگان تا شرکت ها) همکاری می‌کند تا تضمین کننده بالاترین تجربه HDR با LG QNED Mini LED باشد. این بدان معناست که شما می‌توانید از جدیدترین بازی‌های HDR با نهایت حس واقعی‌بودن و جذابیت لذت ببرید.

*HGiG یک گروه داوطلب از شرکت‌های صنعت بازی و صفحه نمایش تلویزیون است که گرد هم آمده‌اند تا برای بهبود تجربه گیمینگ مصرف‌کننده در HDR، دستورالعمل‌ها را مشخص کرده و در دسترس عموم قرار دهند.

همکاری با پیشگامان صنعت؛ در بازی شریک شوید.

تلویزیون LG QNED Mini LED با به کارگیری جدیدترین فناوری و مشارکت با غول‌های صنعتی ایکس باکس، گوگل استادیا و توییچ، تمام موارد ضروری را برای تجربه یک گیمینگ باور نکردنی (چه در حال بازی و چه در حین پخش آنلاین) در اختیارتان می‌گذارد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید