۱۴ تیر ۱۴۰۱

سازگاری رنگ %100 و رنگ فوق‌العاده از زوایای باورنکردنی در تلویزیون LG QNED Mini LED

رنگ‌ها نه تنها نفس‌گیر بودن خود را در روشنایی زیاد LG QNED Mini LED حفظ می‌کنند، بلکه با فناوری نوآورانه نمایشگر، تلویزیون با سازگاری بالا تولید می‌شوند. سازگاری رنگ نمایانگر با نمایشگر، از نظر رنگ و روشنایی است که در زوایای °30± اندازه‌گیری شده باشد. با سازگاری رنگ %100، محتوایی که در تلویزیون LG QNED Mini LED تماشا می‌کنید حتی هنگام مشاهده از زوایای عریض، با رنگ‌های غنی و واقعی نمایش داده می‌شود.

دو تلویزیون LG QNED MiniLED در کنار یکدیگر در حال نشان دادن تصویری از بالون های رنگی در مقابل یک کافه از جلو و زاویه دید خارج از مرکز. تصویر به شکل سازگاری پویایی و دقت خود را از هر دو زاویه حفظ می کند.

  • *این محصول دارای گواهینامه اینترتک است که در آن، سازگاری رنگ %100 با اندازه‌گیری از طریق CIE DE2000 با 18 الگوی رنگی مکبث و با در نظر گرفتن زاویه دید °30± به دست آمده است.
  • *همه مدل‌هایی که از سازگاری رنگ %100 پشتیبانی می‌کنند دارای گواهینامه اینترتک هستند.
  • *تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه‌سازی شده‌اند.

نمایشگر سایز بزرگ؛ صفحه نمایش بزرگتر برای لذت فراگیر تماشای محتوا

زیبایی کامل نمایشگر LG QNED Mini LED هنگام تماشای محتوا در صفحه نمایش سایز بزرگ از این هم دیدنی‌تر به نظر می‌رسد. تقریباً 30,000 Mini LED و فناوری تولید رنگ ویژه ال‌جی، محتوای در حال پخش را با جزئیات و وضوح بهتر (حتی در بزرگترین صفحه نمایش 86 اینچی ما) منتقل می‌کند که موجب می‌شود غرق برنامه مورد علاقه خود بشوید.

تصویری از تلویزیون LG QNED MiniLED با صفحه نمایش بزرگ که بر دیوار بتنی برهنه و خاکستری نصب شده است. دو صندلی که در مقابل تلویزیون چیده شده و صفحه نمایش صحنه ای سرسبز از طبیعت را نشان می دهد.

Real 8K؛ رزولوشن باورنکردنی برای وضوح خیره‌کننده

LG QNED Mini LED با 8K واقعی حتی در صفحه نمایش سایز بزرگ هیچ جزئیاتی را از دست نمی‌دهد. با ترکیب نمایشگر نوآورانه با سطوح مدولاسیون کنتراست عالی و تقریباً 33 میلیون پیکسل (هرچقدر تراکم پیکسل بیشتر باشد، رزولوشن نمایشگر بهتر است)، تلویزیون تصویری با سطح باورنکردنی از جزئیات را برای یک تجربه بصری فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

تصویری از یک ردیف خانه چند طبقه شهری با رنگ های روشن. در زیر، دو تصویر کوچک تر از یکی از پنجره ها وجود دارند که تفاوت در رزولشن بین LCD با کیفیت 4K  وMini LED با کیفیت 8K را نشان می دهد.

  • *انجمن فناوری مصرف کننده (CTA): یک سازمان استاندارد و تجاری است که نماینده بیش از 2,200 شرکت فناوری مصرف‌کننده در ایالات متحده می‌باشد.
  • *گواهینامه CTA به محصولی ارائه می‌شود که مقررات رسمی صنعتی را رعایت کند.
  • *تنها در مدل های 8K در دسترس است.
  • *مقادیر CM مبتنی بر مدل‌های 75 اینچی QNED99 توسط تحقیقات داخلی ال‌جی مورد سنجش قرار گرفته است.
  • *مقادیر اظهار شده CM به صورت افقی آزمایش شده‌اند.
  • *تعداد پیکسل‌ها به مدل 86 اینچی 8K مربوط می‌شود.
  • *تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه‌سازی شده‌اند.

ارتقاء مقیاس AI 8K؛ تجربه خود را با تنظیم دقیق 8K افزایش دهید.

پردازنده هوش مصنوعی LG QNED Mini LED از الگوریتم‌های یادگیری عمیق استفاده می‌کند تا آنچه که تماشا می‌کنید را تحلیل کرده و محتوای 8K غیر اختصاصی را به 8K خیره کننده‌ای تبدیل ‌کند. تفاوت در کیفیت تصویر کاملا مشهود است. تصویر حتی زمانی که در بزرگترین نمایشگر پخش می‌شود ارتقا یافته و با وضوح و جزئیات بهبودیافته نمایش داده می‌شود.

تصاویر کنار هم از از ساختمان موزاییکی با رنگ های روشن. یکی از آنها تصویر اصلی را نمایش داده و دیگری آن را پس از مقیاس افزایی AI 8K با جزئیات و وضوح اصلاح شده نشان می دهد.

  • *کیفیت تصویر محتوای ارتقا یافته بر اساس رزولوشن منبع متفاوت خواهد بود.
  • *فقط در مدل‌های 8K موجود است.
  • *تصاویر برای درک بهتر ویژگی‌ها شبیه‌سازی شده‌اند.

Built-in Video Decoder؛ راه کاری برای لذت بردن بیشتر از 8K

با LG QNED Mini LED پوشش کامل 8K را برای محتوای مورد علاقه خود دریافت کنید. Built-in Video Decoder از انواع کدک های متعدد، از جمله AV1 و HEVC پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد از محتوای 8K از منابع مختلف مانند رسانه‌های محلی، یوتیوب و سایر سرویس‌های پخش لذت ببرید.

از چپ به راست، تصویری از مردی با تجهیزات کوهنوردی که روی صخره ای ایستاده است، صحنه تاریک از پسری که در جلوی تونلی که نوری سرخ از آن می تابد، ایستاده است و زنی با لباس آبی شمشیری را در برابر پس زمینه سفید در دست نگه داشته است.

*با AV1 قادر خواهید بود آخرین ویدئوهای 8K یوتیوب را تماشا کنید. پشتیبانی از HEVC امکان پوشش سایر خدمات پخش آنلاین و بازنواخت فایل‌های چند رسانه‌ای روی دستگاه را فراهم می‌کند.

*پخش آنلاین ممکن است پس از خریداری به روز رسانی نرم‌افزار را نیاز داشته باشد. دسترسی به محتوای 8K می‌تواند متفاوت باشد و بازنواخت 8K به اتصال اینترنتی با پهنای باند بالا احتیاج پیدا می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید