۱۴ تیر ۱۴۰۱

ال‌جی دائما جایگاه خود را در صنعت جهانی خودروهای الکتریکی تقویت می‌کند

این شرکت به عملکرد خوب خود در بخش بسیار رقابتی ادامه می‌دهد و سفارشات به ارزش 8 هزارمیلیارد وون کره را در نیمه اول 2022 تضمین می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) همچنان به تثبیت موقعیت خود به عنوان یک نیروی اصلی در تجارت قطعات خودروهای الکتریکی (EV) ادامه می‌دهد و تأیید می‌کند که سفارشات به ارزش 8 هزارمیلیارد وون کره را در نیمه اول سال 2022 برای تحویل تجربه داخل خودرو برای خودروسازان مختلف جهانی تضمین کرده است.

ال‌جی با گسترش همکاری با خودروسازان بزرگ جهانی از جمله مرسدس بنز AG، گروه رنو و جنرال موتورز و تامین سیستم‌های P-OLED IVI خود برای خودروهای الکتریکی مشتریان، به دنبال افزایش سبد جامع خود است.

کسب‌وکار قطعات الکتریکی ال‌جی بر اساس سه بخش اصلی کسب‌وکار آن به سرعت در حال رشد است: شرکت قطعات خودروی ال‌جی (VS)، گروه ZKW و ال‌جی Magna e-Powertrain.

گروه ZKW که در سال 2018 توسط ال‌جی خریداری شد، دارای فناوری پیشرو در بازار چراغ‌های جلو خودرو و مشتریانی جهانی است که شامل BMW، مرسدس بنز AG، آئودی و پورشه می‌شود.

در همین حال، ال‌جی Magna e-Powertrain در حال گسترش پایگاه تولید خود در سراسر جهان است و سومین کارخانه تولیدی (راموس آریزپ، کوآهویلا، مکزیک) را به کارخانه‌های موجود خود در اینچئون، کره جنوبی و نانجینگ، چین اضافه می‌کند. ساخت و ساز در سایت 25000 متر مربعی آغاز شده است و پیش بینی می شود در سال 2023 افتتاح شود. این کارخانه قرار است قطعات کلیدی مانند موتورها و اینورترها را برای نسل بعدی خودروهای برقی جنرال موتورز تولید کند.

در نیمه اول سال جاری، ارزش سفارشات برای قطعات پیشرفته الکتریکی ال‌جی از کل ارزش انباشته تمام سفارش‌های موجود تا سال 2021 (60 هزارمیلیارد وون کره) به میزان 13 درصد فراتر رفت. این شرکت انتظار دارد که ارزش سفارشات انباشته شده در تجارت قطعات EV تا پایان سال 2022 از 65 هزار میلیارد وون کره فراتر رود.

با توجه به کاهش تولید خودرو به دلیل کمبود قطعات نیمه‌هادی‌های خودرو و سایر مشکلات عرضه جهانی، این عملکرد دلگرم‌کننده است زیرا فروش تلفیقی برای راه‌حل‌های قطعات الکتریکی ال‌جی تا 24 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 6.7 هزار میلیارد وون کره رسیده است.

بر اساس گزارشی از شرکت تحقیقات بازار Strategy Analytics که در آوریل 2022 منتشر شد، تخمین زده می‌شود که ال‌جی در حال حاضر پیشتاز بازار جهانی تله‌ماتیک است و تا سه ماهه اول سال 2022 بالغ بر 22.7 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده و سهم بازار دو رقمی را در بازار لوازم صوتی، تصویری و ناوبری (AVN) از سال گذشته ثبت کرده است.

عئون سئوک هیون، رئیس شرکت LG VS گفت: «ما با استفاده از فناوری‌های اصلی پیشرفته و مشارکت قوی با تولیدکنندگان جهانی، به ارائه ارزش متفاوت به مشتریان صنعت خودرو خود ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید