۲۷ مرداد ۱۳۹۵

گرایش ال‌جی به بخش‌های مختلف صنعت

این روزها، ال‌جی در حال تمرکز بر الکترونیک خودروست تا رشد خود را در آینده تضمین کند.

در جولای 2013، شرکت ال‌جی V-ENS را که یک شرکت طراحی قطعات خودرو است خرید تا بخش قطعات خودروی خود را تأسیس کند. در نتیجه، بیش از 10 سال است که ال‌جی الکترونیکس کسب و کار خودرو را پیش گرفته است. یکی از مقامات ال‌جی گفت: «ما واحد کسب و کار سرگرمی و اطلاع‌رسانی خودرو را در بخش سرگرمی خانگی راه انداختیم و بخش تجهیزات انرژی بر روی اینورتر، کمپرسور، موتور برای خودروهای الکتریکی و غیره کار می‌کند.»

انتظار می‌رود بخش VC ال‌جی الکترونیکس (قطعات خودرو) امسال درآمد فروشش بالغ بر 3 هزارمیلیارد وون باشد و رشد فروش سالانه آن دست کم 50 درصد شود. امروزه، این بخش، به طور ویژه، با به کارگیری نیروهای جدید در طول سال بر رشد کیفی متمرکز خواهد بود. در سه ماهه اول امسال، بخش قطعات خودروی این شرکت 3625 نفر را استخدام کرد که خیلی بیشتر از رقیب هموطن خود بود.

lg-overview-img01-1

همچنین، شرکت ال‌جی الکترونیکس برند LG SIGNATURE را سال گذشته عرضه کرد و مجموعه SIGNATURE Kitchen Suite را نیز به تازگی راه معرفی کرده است. هدف و ایده اصلی این است که خدمات بسیار پیشرفته و مرغوب مجموعه عظیمی از لوازم خانگی را به طور همزمان پوشش دهد. در حال حاضر، بازار تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی بر فناوری OLED تکیه دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید