۱۰ تیر ۱۴۰۲

شرکت راهکارهای قطعات خودروی ال‌جی ۱۰ ساله شد

ال‌جی الکترونیکس این هفته دهمین سالگرد تأسیس شرکت راهکارهای قطعات خودرو (VS) خودش را جشن گرفته و مراسمی را در سئول و تحت موضوع Driving Better Future Mobility برگزار کرده است که با حضور بیش از ۳۰۰۰ کارمند بود. یون سوک هیون رئیس شرکت LG VS از چشم‌انداز ۲۰۳۰ این شرکت گفت، طرحی جسورانه برای تضمین موقعیت این شرکت به‌عنوان رهبر جهانی در بازار راهکارهای قطعات تا آغاز دهه آینده.

یون سوک هیون در همین زمینه اظهار داشته:

«فروش مازادی که در سال گذشته به‌دست آوردیم گواهی بر ساختار تجاری محکمی است که شرکت ما در ۱۰ سال گذشته ساخته است. ما به یک رهبر جهانی در صنعت قطعات خودروهای الکتریکی تبدیل خواهیم شد و دوران خودروهای برقی و خودروهای خودران را از طریق نوآوری در فناوری و طراحی پیش خواهیم برد.»

مدیر عامل ال‌جی ویلیام چو نیز حضوری ویژه در این مراسم داشت و پیامی الهام بخش را ارائه کرد. آقای چو اظهار داشته:

«ما به لطف اعتماد مشتریان و فداکاری کارمندان خود به این نقطه عطف بسیار مهم رسیده‌ایم. شرکت LG VS همچنان به نوآوری و تلاش برای دستیبانی به صنعت حمل و نقل بهتر در آینده ادامه خواهد داد.»

از زمان تأسیس شرکت VS در سال ۲۰۱۳ میلادی، ال‌جی به پرورش تجارت قطعات خودروی خود ادامه داده و از همان ابتدا آن را به‌عنوان یک محرک کلیدی برای رشد آینده می‌دانست. با سپری شدن یک دهه، ال‌جی اکنون در حال تقویت موقعیت خودش در بازار جهانی قطعات خودرو بر اساس رشد مداوم در سه حوزه کلیدی شامل راهکارهای اطلاعات سرگرمی خودرو، سرمایه‌گذاری مشترک با ماگنا اینترنشنال برای توسعه و تولید فناوری پیشرانه EV تحت نام LG Magna e-Powertrain و سیستم‌های روشنایی خودرو ZKW Group است.

شرکت LG VS با موفقیت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی به سود عملیاتی دست پیدا کرد و پس از ۲۶ سه ماهه متوالی منفی از سال ۲۰۱۵ میلادی، سود عملیاتی مثبت داشته است. این شرکت سال گذشته فروش ۸۶۴۹ میلیارد وونی و سود عملیاتی ۱۶۹.۶ میلیارد وونی را ثبت کرده است. همچنین سال ۲۰۲۲ میلادی را با سفارشات معوقه با ارزش کل حدود ۸۰ تریلیون وون به پایان رساند.

Infotainment که ترکیبی از اطلاعات رانندگی و سرگرمی است، تجربه‌های بهتری را برای راننده و سرنشینان خودرو فراهم می‌کند. قلب هر خودرو الکتریکی نیز پیشرانه آن است که شامل موتور، این‌ورتر و کانورتر است و نیرو تولید و انتقال می‌دهد. سیستم روشنایی در خودروهای هوشمند که در جلوی خودرو قرار گرفته‌اند، قطعات و حسگرهای الکتریکی خودرو را یکپارچه می‌کند و نقشی حیاتی در حفظ ایمنی در جاده دارد.

هسته اصلی کسب و کار این شرکت نیز سیستم اطلاعات سرگرمی داخلی (IVI) است که از تله‌ماتیک پیشرفته (ماژول ارتباطات خودرو) و یک سیستم دیجیتال کابین خودرو استفاده می‌کند. راهکار تله‌ماتیک ال‌جی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ سهم قابل توجه ۲۲.۴ درصدی از بازار تله‌ماتیک خودرو را به‌دست آورد و این در حالی است که سیستم دیجیتال داخل خودرو نیز از سال ۲۰۲۱ سهم بازار دو رقمی را به ثبت رسانده است.

در این رویداد و جشن که در سئول برگزار شده بود نیز شرکای جهانی ال‌جی پیام‌های ویدیویی تبریک را ارسال کرده بودند. آن هیونگ کی معاون ارشد مرکز توسعه الکترونیک و مرکز فناوری حمل و نقل در شرکت Hyundai Motor Group اظهار داشته:

«ال‌جی تعهد خودش را برای تولید محصولات بهتر نشان داده است و به طور مداوم به درخواست‌های ما برای حل مشکلات و چالش‌های دشوار پاسخ می‌دهد. ما امیدواریم که شرکت LG VS و هیوندای به همکاری خود برای رهبری صنعت خودرو ادامه بدهند.»

کوان هائه یانگ نایب رئیس مرکز توسعه اطلاعات سرگرمی در هیوندای موتور نیز اظهار داشته:

«همکاری با ال‌جی در مراسم مشترک تولید انبوه در سال ۲۰۱۸ برای من بسیار خاطره‌انگیز بود. می‌خواهم از تیم توسعه ال‌جی به‌خاطر علاقه و تعهدشان به همکاری مداوم با ما تشکر کنم.»

جف موریسون نایب رئیس زنجیره تأمین و خرید جهانی شرکت جنرال موتورز (GM) نیز اظهار داشته:

«ما صمیمانه به شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی به مناسب دهمین سالگرد آن تبریک می‌گوییم. ال‌جی حتی قبل از تشکیل رسمی این شرکت، یک تأمین‌کننده قابل اعتماد برای جنرال موتورز بوده و مدت‌ها تعهد خودش را برای کمک به برندهای ما در ارائه تجربیات متفاوت در خودرو ثابت کرده است. بیایید همه به توسعه فناوری‌های نوآورانه که تجربه رانندگی را افزایش می‌دهند و امنیت را در جاده‌ها ارتقا می‌بخشند، متعهد بمانیم.»

جولین باتیستون رئیس خط تولید خودروهای مبتنی بر نرم‌افزار شرکت رنو نیز گفته:

«ال‌جی مهندسین نرم‌افزار بسیار بااستعداد و مدل تجاری انعطاف‌پذیری دارد. امیدوارم بتوانیم در آینده با هم موفقیت‌های بیشتری ایجاد کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید