۱۳ تیر ۱۴۰۱

با پلت فرم Fitness Candy بیشتر آشنا شوید

پلتفرم Fitness Candy کاربران را قادر می‌سازد تا به طیف گسترده‌ای از محتوای تعاملی تناسب اندام با افراد مشهور کره‌ای دسترسی داشته باشند. ورزشکاران مختلف کره جنوبی، از جمله ورزشکار سه گانه، هیو مین هو، لی دائهون دارنده مدال المپیک تکواندو، لی یو بین اسکیت باز سرعت کم و بازیکن سابق راگبی آندره جین کوکیلار، فعالانه در فرآیند تولید محتوا شرکت کردند و این امر کمک کرد تا شرکت، محتوای حرفه‌ای‌تر و سرگرم کننده‌تری برای کاربران تولید کند.

هدف این شرکت معرفی انواع دستگاه‌های جدید است که می‌تواند به این اپلیکیشن متصل شود و به کاربران این امکان را بدهد که از محتوا لذت بیشتری ببرند. یکی از آن‌ها دستگاهی است که می‌تواند به لطف گنجاندن دوربین هوش مصنوعی ال‌جی و پلتفرم اینترنت اشیاء، حرکات کاربران را شناسایی و ردیابی کند. با اتصال بی‌سیم به تلویزیون، این دستگاه امکان برقراری ارتباط دو طرفه را فراهم می‌کند و یک سیستم ایده‌آل را برای جلسات آموزش خصوصی آنلاین ورزش و شرکت در کلاس‌های تمرینی پخش زنده ایجاد می‌کند.

این شرکت با استفاده کامل از فناوری‌های نوآورانه ال‌جی مانند هوش مصنوعی، Big data، موتورها و نمایشگرها، قصد دارد محصولاتی مانند دستگاه‌های تقویت‌کننده عضلات، دوچرخه‌های داخلی و باندهای هوشمند را توسعه دهد.

ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس در این رابطه گفت: «ما الگوی کسب‌وکار ال‌جی را از محوریت لوازم خانگی کارکردی به شرکتی مبتنی بر تجربه مشتری تبدیل خواهیم کرد که با تکیه بر راه‌کارهای زندگی هوشمند بتواند بهترین تجربه را برای کاربر رقم بزند.» او همچنین ادامه داد: « از طریق  Fitness Candy، فناوری نوآورانه ال‌جی و قابلیت‌های تولید محتوای SM در کنار هم می­شود به ایجاد راه‌کارهای متمایز زندگی هوشمند اندیشید که تجربه‌های کاملاً جدیدی را برای مشتری فراهم می‌کند».

لی سونگ سو، مدیرعامل SM Entertainment نیز در این رابطه گفت: «ترکیب فناوری نوآورانه ال‌جی، موسیقی، ورزش و دیگر محتواهای SM که راه را برای آینده کاربران هموار کرده است، فرصتی عالی برای این دو شرکت است تا به صنعت تناسب اندام و بهداشت جهانی کمک کنند».

Fitness Candy یک پروژه محتوای دیجیتال تناسب اندام است که فراتر از تجربیات ساده رژیم غذایی است و به کاربران امکان می‌دهد تا عادت‌های زندگی سالم را دوباره کشف کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید