۲۷ تیر ۱۳۹۵

ورزش هوشمندتر می‌شود

با اینکه رژیم‌های ورزشی سخت باید جزء جدانشدنی از زندگی ورزشکاران باشد اما در حالت غیررقابتی نیز ورزشکاران در تلاش هستند تا خودشان را مدام در بالاترین سطح نگه دارند.

تمرینات بدنی همیشه مهم‌ترین عامل در موفقیت ورزشکاران است و ورزشکاران امروزی بر جدیدترین فناوری‌ها برای تأثیرپذیری بیشتر تمرینات خود تکیه دارند. اطلاعاتی که با فناوری دستگاه‌های پوشیدنی ارائه می‌شود به ورزشکاران مدرن امکان می‌دهد تا با انجام ورزش به شیوه هوشمندتر نه سخت‌تر، از پیشینیان خود سبقت بگیرند.

در حال حاضر، رقبا در مهم‌ترین و برجسته‌ترین رخدادهای ورزشی از ردیاب‌های سلامت استفاده می‌کنند تا به اطلاعاتِ هر دقیقه از فعالیت خود دسترسی داشته باشند. مربیان و ورزشکاران از این اطلاعات برای مفیدتر کردن تمرینات ورزشی استفاده کنند تا ورزشکار بتواند به اوج فعالیت بدنی خود برسد و از آسیب و جراحت دور بماند. وقتی همه دنیا خودشان را برای یک تابستان مهیج پر از ورزش‌های جهانی نفس‌گیر آماده می‌کند، طرفداران تنها می‌توانند از کشور خود و خانه خود شاهد این باشند که کدام رکورد زده می‌شود و کدام ورزشکار قهرمان می‌شود. فارغ از نتایجی که حاصل می‌شود، کاملاً قطعی است که عملکرد آنها با اطلاعاتی که از دستگاه‌های هوشمند به دست می‌آید بهتر و بیشتر می‌شود.

دستگاه‌های ردیاب سلامت فواید عینی برای همه افراد دارند نه فقط آنهایی که ورزشکارند. تقاضای زندگی مدرن منجر به ایجاد سبک زندگی پرتحرک و کاهش زمان ورزش شده است. امکانات ردیابی فعالیت بدنی در ساعت هوشمند ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition به کاربران اطلاعاتی که در هر دقیقه از تمرینات بدنی خود لازم دارند را ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید