۰۶ آذر ۱۴۰۱

همکاری LG Chem و Korea Zinc برای تولید قطعات باتری خودرو

LG Chem و Korea Zinc شراکت قطعات را اعلام کردند.

شرکت LG Chem اعلام کرده است که با یک کارخانه ذوب فلزات غیرآهنی در کره جنوبی به نام Korea Zinc همکاری می‌کند تا برای تامین پایدار قطعات باتری خودروهای برقی (EV) در آمریکای شمالی همکاری کنند.

LG Chem یادداشت تفاهمی با کره روی در مورد یک مشارکت تجاری جامع، از جمله اکتشاف مشترک فلزاتی که می‌توانند در تولید مواد کاتدی استفاده شوند، امضا کرد. این مشارکت با مبادله سهام بین دو شرکت به ارزش 257.6 میلیارد وون کره (190.5 میلیون دلار) همراه خواهد بود. این اعلامیه اندکی پس از آن منتشر شد که LG Chem از طرحی 3 میلیارد دلاری برای ساخت اولین کارخانه کاتد خود در ایالت تنسی رونمایی کرد.

به گفته این شرکت زیر مجموعه گروه ال‌جی، LG Chem، همکاری مزبور با استفاده از فناوری ذوب کره روی که بازیابی فلزات و تولید فلزات با خلوص بالا را امکان‌پذیر می‌سازد، هم افزایی عظیمی در تضمین زنجیره تامین پایدار مواد باتری ایجاد می‌کند.

ال‌جی در حال کار بر روی کسب‌وکارهای جدید با ال‌جی الکترونیکس و LG Chem به عنوان شرکت‌های پیشگام است. کسب‌وکار ثانویه سلولی LG Chem با 6 شرکت از 10 شرکت اصلی اتومبیل‌ساز به عنوان مشتریان مشترک با سرمایه‌گذاری درازمدت 20 ساله قرارداد بسته است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید