۰۶ آذر ۱۴۰۱

ال‌جی برنده جایزه «معتمدترین برند لوازم خانگی در سال 2022» شد

ال‌جی الکترونیکس برنده عنوان «معتمدترین برند لوازم خانگی 2022» در نیجریه شد.

این برند اخیراً در مراسم جوایز Brandhealth Awards در لاگوس این جایزه را به دست آورد. موضوع این رویداد این بود: “ساخت برندهای قابل اعتماد در جامعه‌ای با کمبود اعتماد”.

به گفته مدیر عامل Brandhealth Limited، برگزارکنندگان جوایز MTB، جوایز معتمدترین برندها ابتکاری در جهت بسیج مصرف کنندگان نیجریه‌ای برای درخواست پاسخگویی از افراد و سازمانهایی است که به آنها کالا و خدمات ارائه می‌دهند.

آقای Udowoima گفت:

«گزارش و جوایز معتمدترین برندها (The Most Trusted Brands) به دنبال این هستند که از طریق تحقیقات علمی بفهمند مصرف‌کنندگان در مورد مارک‌های ترجیحی خود در سراسر دسته بندی محصولات چه فکر می‌کنند و با پاداش دادن به مارک‌هایی که انتظارات مصرف کننده را برآورده کرده‌اند، نوعی انگیزه را به آنها ارائه می‌دهد.»

مدیر بازاریابی ال‌جی الکترونیکس، آقای پل امبا، گفت که این جایزه نشان‌دهنده پذیرش این برند توسط مصرف‌کنندگان در نیجریه است. او افزود:

«مصرف‌کنندگان انتظار بهترین‌ها را دارند. به همین دلیل است که ما به طور مداوم محصولات با کیفیتی را نوآوری می‌کنیم که در سراسر کشور “آرامش به زندگی” می‌بخشد. پذیرش یک نام تجاری تعیین‌کننده ایده‌ها و وعده‌های نوآورانه‌ای است که به مصرف‌کنندگان آن ارائه می‌شود. اگر مردم نسبت به برند شما علاقه نداشته باشند، شما کاملاً از برند خارج شده‌اید. برای اینکه دائماً عاشق شما بمانند، باید مبتکر و در میان برندهای قابل اعتماد باشید.»

وی همچنین تاکید کرد که برند ال‌جی طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت بالا دارد که برای هر فرد و خانواده‌ای متفاوت و مناسب است؛ از جمله یخچال جدید InstaView.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید