۱۲ مهر ۱۴۰۰

عرضه تلویزیون QNED ال‌جی در استرالیا؛ جایگزینی ارزان‌تر برای OLED

آخرین تلویزیون‌های Mini LED ال‌جی از قیمت 4679 دلار استرالیا وارد بازار این منطقه شده است.

ال‌جی در زمینه تلویزیون‌های OLED پیشرو بازار است. اکنون این غول الکترونیکی کره جنوبی با عرضه مجموعه تلویزیون‌های QNED 2021 در استرالیا، آماده ارائه عشق یکسان به خریداران مجموعه Mini LED خود است.

مجموعه تلویزیون‌های QNED ال‌جی، که برای پیش خرید در حال حاضر در فروشگاه‌های بزرگ استرالیا موجود است، اوج ارائه LED/LCD را نشان می‌دهد. این تلویزیون‌ها ترکیبی از جدیدترین فناوری‌های صفحه نمایش Mini LED، نقطه کوانتومی و NanoCell برای ایجاد رنگ‌های خیره کننده و کنتراست استثنایی در بسته‌ای بسیار مقرون به صرفه‌تر از OLED است.

فناوری Mini LED با OLED تفاوت دارد زیرا پیکسل‌های خود نورده را با یک سیستم نور پس زمینه LED سنتی‌تر ترکیب می‌کند؛ البته با LEDهایی که تقریباً 40 برابر کوچکتر هستند.

این بدان معناست که تولیدکنندگان می‌توانند در مناطق کم نورتر فشار بیاورند تا دقت نور بیشتری به دست آورند، که منجر به کنتراست تقریباً نزدیک به OLED با قیمت مقرون به صرفه‌تر می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن

در مجموعه تلویزیون QNED Mini LED ال‌جی، مدل QNED99 8K TV پرچمدار است و در ابعاد 65 اینچی (5،759 دلار استرالیا)، 75 اینچی (7،799 دلار استرالیا) و 86 اینچی (10،799 دلار استرالیا) عرضه می‌شود. این مبلغ حدود 1000 دلار استرالیا کمتر و مقرون به صرفه‌تر از تلویزیون Neo QLED پرچمدار سامسونگ در اندازه‌های معادل است.

تلویزیون بعدی QNED96 8K ال‌جی است که برای مدل 65 اینچی از 4799 دلار استرالیا شروع شده و برای مدل 75 اینچی با 5999 دلار استرالیا به فروش می‌رسد.

ال‌جی برای کسانی که طرفدار 4K هستند، تلویزیون QNED91 4K را نیز ارائه می‌دهد. با این وجود، قیمت مدل 65 اینچی QNED91 ال‌جی (4679 دلار استرالیا) و 75 اینچی (5999 دلار استرالیا) تقریباً مشابه مدل QNED96 8K است.

مجموعه تلویزیون QNED Mini LED ال‌جی، که با رابط کاربری webOS 6.0 ال‌جی اجرا می‌شود و با ریموت جادویی 2021 همراه است، هم اکنون برای پیش خرید از فروشگاه‌های بزرگ لوازم الکترونیکی استرالیا در دسترس هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید