۱۴ مهر ۱۴۰۰

آغاز عرضه LG gram با ویندوز 11

همه لپ‌تاپ‌های 2021 ال‌جی با سیستم عامل جدید سازگار هستند.

از این ماه، همه لپ‌تاپ‌های LG gram با ویندوز 11، جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت و مهمترین ارتقاء در شش سال آینده، عرضه می‌شوند. با مراجعه به وب‌سایت مایکروسافت می‌توانید مدل‌های ال‌جی gram قبلی سازگار را ارتقا دهید.

ویندوز 11 با یک زبان تصویری جدید ویژگی‌های جدیدی مانند بهبود پشتیبانی از رایانه رومیزی مجازی، امکان دسترسی مستقیم به ابزارک‌ها از نوار وظیفه، ویژگی‌های ایکس باکس برای بهبود تجربه بازی با رایانه و چند وظیفه‌ای آسانتر با Snap Layouts و Snap Groups را ارائه می‌دهد. و Edge جدید مبتنی بر Chromium که در ویندوز 11 ادغام شده است، عملکرد بهتر، سرعت و افزایش بهره‌وری را برای یک تجربه مرور رضایت بخش‌تر ارائه می‌دهد.

سیستم عامل جدید مایکروسافت تجربه کاربری بی‌نظیری را که قبلاً توسط LG gram ارائه کرده است، افزایش می‌دهد و علاوه بر این که بسیار سبک وزن است، نسبت صفحه نمایش به بدنه آن در مقایسه با مدل های رقیب بسیار چشمگیر است. لپ‌تاپ‌های gram در سال 2021 تأیید شده توسط پلت‌فرم Intel Evo دارای بهره‌وری بیشتر، نمایشگر با نسبت تصویر 16:10، پردازنده‌های نسل 11 اینتل و عمر باتری عالی هستند.

جانگ ایک هوان، معاون ارشد و سرپرست کسب و کار فناوری اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «عرضه لپ‌تاپ‌های LG gram با ویندوز 11 بلافاصله پس از معرفی و عرضه این سیستم عامل، نمونه‌ای از تعهد ما برای ارائه آخرین نسخه به مشتریان LG gram است که شرکای ما ارائه می‌دهند. در حالی که هنوز برای اکثر دارندگان لپ‌تاپ امکان نصب آخرین سیستم عامل مایکروسافت به تنهایی وجود دارد، تجربه خارج از جعبه هنوز هم برای بسیاری از مشتریان ما که می‌خواهند بلافاصله کار کنند مهم است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید