۲۹ دی ۱۳۹۷

رکورد جهانی گینس برای لپ‌تاپ ال‌جی ‌Gram 17؛ سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچ دنیا

لپ‌تاپ فوق سبک ۱۷ اینچ LG Gram 17 که در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد توسط رکورد جهانی گینس به عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچ دنیا شناخته شد.

رکورد جهانی گینس (Guinness World Records) به صورت رسمی لپ‌تاپ LG Gram 17 را در میان ۱۵۰ مدل لپ‌تاپ ۱۷ اینچ که در ۷ کشور شامل ایالات متحده امریکا و انگلستان به فروش می‌رسد سبک‌ترین مدل اعلام کرد.

تا کنون، مجموعه لپ‌تاپ‌های ال‌جی Gram ۳ رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرده‌اند:

  • سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچ دنیا
  • سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچ دنیا
  • سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچ دنیا.

لپ‌تاپ‌ LG Gram 17 صفحه نمایش ۱۷ اینچ دارد اما وزنش ۱۳۴۰ گرم است و به سبکی یک لپ‌تاپ ۱۳ اینچ معمولی است. ال‌جی اولین لپ‌تاپ‌های فوق سبک خانواده ال‌جی Gram را در سال ۲۰۱۴ عرضه کرد.

1547151626_293

با اینکه معمولا لپ تاپ های ۱۷ اینچی بیش از دو کیلوگرم وزن دارند، ال­‌جی Gram 17 با وزن ۱۳۴۰ گرم خود را به عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچ در بازار معرفی کرده است. وزن سبک این مدل کار را برای لذت بردن از صفحه نمایش بزرگ در هر کجا، آسان می­‌کند. علاوه بر این، مدل جدید دارای یک باتری ۷۲ وات با کارایی بالا است که اجازه می دهد با یک بار شارژ تا ۱۹.۵ ساعت شارژ باشید؛ به این معنی که کاربران می‌توانند بدون نگرانی و دنبال پریز برق گشتن، کار بیشتری انجام دهند. هرچند این مدل ظاهری باریک و شیک دارد ولی در عین حال بسیار سرسخت است. این مدل مطابق با استاندارد سختگیرانه نظامی ایالات متحده یعنی MIL-STD-810G ساخته شده و هفت ویژگی مقاومتی از جمله پایداری در برابر شوک، گرد و غبار و تغییرات دمایی شدید دارد.

ال­‌جی Gram 17 بر خلاف آنچه اندازه آن ممکن است نشان دهد، یک دستگاه قابل حمل همه کاره است. با جدیدترین پردازنده نسل هشتم اینتل Core و تا ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4، این لپ‌تاپ حتی هنگام اجرای فایل‌ها و برنامه‌های پر مصرف و سنگین نیز به راحتی و بسیار روان کار را انجام می‌­دهد. لپ‌تاپ به یک درایو SSD 256  گیگابایتی مجهز بوده و دارای یک فضای جداگانه برای SSD اضافی است که امکان ذخیره سازی را دو برابر می‌­کند.

PYH2019011705230032000_P4

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید