۱۷ بهمن ۱۴۰۲

همکاری ال‌جی با Upstage برای ارتقا هوش مصنوعی لپ‌تاپ‌ها

ال‌جی الکترونیکس اخیراً قراردادی تجاری برای توسعه فناوری هوش مصنوعی روی دستگاه را با Upstage امضا کرده است، شرکتی که توسعه و خدمات فناوری هوش مصنوعی را انجام می‌دهد. مراسم امضای قرارداد با حضور چوی هونگ جون معاون شرکت Upstage و مدیر IT CX ال‌جی الکترونیکس گونگ هیوک جون بود.

از طریق این قرارداد تجاری، دو شرکت به‌تدریج همکاری در توسعه مدل‌های زبانی کوچک (SLM) را بر اساس عملکردها و خدمات هوش مصنوعی روی لپ‌تاپ‌ها و هوش مصنوعی روی دستگاه‌ها را گسترش خواهند داد.

ال‌جی الکترونیکس از مدل Solar شرکت Upstage استفاده می‌کند که به‌خاطر عملکرد متفاوت خودش در بازار SLM شهرت دارد و نقاط قوت خوبی در امنیت اطلاعات و توسعه عملکردهای تخصصی در هر زمینه دارد و به مشتریان اجازه می‌دهد تا از خدمات متمایز مبتنی بر هوش مصنوعی در هر مکان و هر زمانی لذت ببرند.

هوش مصنوعی روی دستگاه فناوری‌ای است که به شما امکان می‌دهد تا از عملکردهای هوش مصنوعی به طور مستقیم در دستگاه‌هایی همانند لپ‌تاپ‌ها یا تبلت‌ها بدون اتصال به اینترنت استفاده کنید. از آنجا که اطلاعات به‌صورت مستقیم در داخل دستگاه پردازش می‌شوند، در مقایسه با هوش مصنوعی ابری از امنیت بسیار بالاتری برخوردار است و سرعت آن بیشتر و مصرف انرژی آن کمتر است.

این دو شرکت با همکاری یکدیگر عملکردهای هوش مصنوعی و خدمات دیگری را برای اعمال در لپ‌های LG Gram توسعه خواهند داد تا تجربیات جدیدی را برای مشتریان به ارمغان بیاورند و زندگی آن‌ها را از طریق خدمات هوش مصنوعی شخصی سازی شده ارتقا بدهند. به‌عنوان مثال، این هوش مصنوعی می‌تواند دستورات کاربر را تشخیص بدهد و بر اساس داده‎های ذخیره شده در لپ‌تاپ، خواسته‌های کاربر را جستجو، توصیه یا خلاصه کند.

معاون شرکت Upstage بیان کرده:

«ما انتظار داریم که با توسعه و به کارگیری فناوری هوش مصنوعی روی دستگاه، هر دو شرکت بتوانند خدمات هوش مصنوعی سریع‌تر، راحت‌تر و ایمن‌تری را ارائه کنند. با اعمال بالاترین عملکرد هوش مصنوعی در لپ‌تاپ LG Gram مشتریان در سراسر جهان می‌توانند از هوش مصنوعی به‌راحتی استفاده کنند. ما تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا ویژگی‌های راحت‌تری را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم.»

گونگ هیوک جون مدیر IT CX در شرکت ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

« LG Gram در ۱۰ سال گذشته با نوآوری مداوم در بازار لپ‌تاپ‌های فوق سبک و درجه یک پیشرو است. ما فعالانه بازار لپ‌تاپ‌های هوش مصنوعی نسل جدید را هدف قرار دادیم و از فناوری‌های پیشرفته خود در زمینه هوش مصنوعی برای رقابت بیشتر در بازار کمک می‌گیریم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید