۰۹ تیر ۱۴۰۱

هوای تمیزتر و آسایش بیشتر با دستگاه‌های خانگی تصفیه هوای PuriCare ال‌جی

دستگاه‌های خانگی تصفیه هوای PuriCare ال‌جی و دستگاه تهویه مطبوع ایستاده DUALCOOL ThinQ ال‌جی از نوع اینورتر هوای تمیزتر و آسایش بیشتر را در محیط خانه برای شما فراهم می‌کنند.

دستگاه تصفیه هوای PuriCare ال‌جی مجهز به حسگر تشخیص گرد و خاک است و دستگاه تصفیه هوای ایستاده DUALCOOL ThinQ از نوع اینورتر قدرت تشخیص صدا دارد. علاوه بر این، فناوری DeepThinQ این تجربه را ناب‌تر می‌کند و برای شما هوای خانه تمیزتر و راحتی خیال بیشتری فراهم می‌کند.

fine-dust-sensor

دستگاه تصفیه هوای PuriCare با فناوری هوشمند حذف ذرات ریز گرد و خاک

مطالعات نشان می‌دهد که ذرات آلاینده و گرد و خاک در خانه بر کیفیت زندگی خانواده‌های سراسر دنیا تأثیر می‌گذارد. ال‌جی PuriCare با حسگر حساس کنترل هوا، زمانی که ناسالم بودن هوا را برای ساکنان تشخیص دهد، به صورت خودکار ذرات ریز گرد و خاک را شناخته و از بین می‌برد. حتی وقتی این دستگاه خاموش است نیز باز هم هوا را تحت کنترل دارد و در زمانی که فیلتر کردن و تصفیه هوا لازم باشد روشن می‌شود. طراحی استوانه‌ای منحصربه‌فرد این محصول به سیستم فیلتر 360 درجه برای نهایت مراقبت (360° Total Care Filter System ) تجهیز شده که در نوع خود پیشرفته‌ترین فناوری تصفیه هوا در صنعت است. به دلیل برخورداری از قابلیت قدرتمند Clean Booster، این دستگاه تصفیه می‌تواند تا فاصله هفت و نیم متری خود هوا را تمیز کند و حتی اتاق‌های بزرگ‌تر را نیز پوشش دهد. در ضمن، با ایجاد جریان هوای ملایم‌تر محصولی مناسب و ایده‌آل برای خانواده‌هایی خواهد بود که کودک یا حیوان خانگی دارند.

PuriCare-air-purifier

دستگاه تهویه مطبوع هوای DUALCOOL ThinQ ایستاده ال‌جی با موتور اینورتر و راحتی بیشتر با فناوری تشخیص صدا

دستگاه تهویه مطبوع هوای DUALCOOL ThinQ ایستاده ال‌جی با موتور اینورتر مجهز به فناوری تشخیص صدا در نمایشگاه CES 2018 به نمایش در آمد تا به خانه‌دارها امکان کنترل دمای هوای داخل خانه را فقط با گفتن یک عبارت در بدو ورود به خانه یا اتاقی دیگر داشته باشند. این محصول علاوه بر بازده انرژی بالا و صدای کم به دلیل برخورداری از کمپرسور دوگانه اینورتر، از فناوری هوش مصنوعی DeepThinQ ال‌جی بهره می‌برد تا با استفاده از شناخت موقعیت مکانی جریان هوای بیشتری را به سمت اشخاصی که در اتاق هستند هدایت کند. افزون بر تشخیص حضور افراد در اتاق، حسگر هوشمند قادر است حرکت انسان قدرت جریان هوا را بر حسب نزدیکی فرد یا افراد به دستگاه تنظیم کند. دستگاه تهویه مطبوع DUALCOOL ThinQ ال‌جی با تحلیل الگوهای روزانه رفتار ساکنان منزل یاد می‌گیرد کدام قسمت‌های خانه نیاز به سرمایش بیشتر در اوقات خاصی از روز را دارد تا دمای بهینه را حفظ کرده و انرژی را ذخیره کند.

DUALCOOL-ThinQ_1-309x1024

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید