۰۱ تیر ۱۴۰۱

اعلام 20 استارت‌آپ منتخب توسط LG NOVA

سلامت متصل، متاورس، تحرک انرژی بخش برای اکتشاف کسب و کار جدید. سرمایه 2 میلیون دلاری ال‌جی برای تسریع توسعه تجارت

مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس در آمریکای شمالی (LG NOVA) «20 استارت‌آپ‌ منتخب» را اعلام کرد که به مرحله بعدی رقابت جهانی چالش «مأموریت برای آینده» یا Mission for the Future می‌رسند.

این مدعیان برتر هر کدام 100000 دلار جایزه گرفتند و مجموعاً 2 میلیون دلار برای 20 پروژه اثبات مفهومی دریافت کردند. همانطور که آنها به پیش می‌روند، استارت آپ‌ها روی یک مدل کسب و کار با همتایان خود در LG NOVA کار خواهند کرد تا یک چارچوب تجاری ایجاد کنند.

دکتر سوکوو ری، معاون ارشد نوآوری ال‌جی الکترونیکس و رئیس LG NOVA، گفت:

«در چند ماه گذشته، کار با 50 استارت‌آپ اول به ما کمک کرد تا همچنان چشم‌انداز خود را برای آینده اصلاح کنیم، زیرا به حوزه‌های جدید رشد ال‌جی نگاه می‌کنیم. ما از تمام کسانی الهام گرفته‌ایم که تا به امروز با نوآوری‌های پیشگامانه و متفکرانه در فناوری شرکت کرده‌اند تا جامعه مشارکتی و اصل راهنمای نوآوری «خارج به داخل» را هدایت کرده و به آن کمک کنند. با این اطلاعیه، ما نتایج کار مداوم خود را در تعامل با جامعه استارت‌آپ و کارآفرین برای ایجاد فناوری‌های تأثیرگذار که جامعه را به سوی آینده هدایت می‌کند، به اشتراک می‌گذاریم.»

در میان استارت‌آپ‌های منتخب، کسب‌وکارهای قوی در بخش‌های Connected Health، Metaverse و Energizing Mobility هستند که راه‌حل‌های جدیدی با پتانسیل تغییر بازارها و صنایع ایجاد می‌کنند.

20 استارتاپ منتخب که از میان یک گروه بیش از 1300 متقاضی انتخاب شده‌اند به روند توسعه ایده‌های خود در سطح ابتدایی و آزمایشی ادامه خواهند داد و با تیم متخصصان نوآوری و کارآفرینی LG NOVA در چند ماه آینده کار خواهند کرد. هدف، انتخاب شدن به عنوان یکی از فینالیست‌های چالش «ماموریت برای آینده» است. 10 نفر برتر که قرار است در آگوست 2022 معرفی شوند این فرصت را خواهند داشت تا کسب و کار خود را با همکاری ال‌جی در مسیری سریع به سوی موفقیت، با دسترسی کامل به تخصص ال‌جی، مربیگری، و NOVA Capital Alliance و سرمایه‌گذاری‌های ال‌جی ایجاد کنند.

چالش ماموریت آینده (Mission for the Future)، از زمان راه اندازی رسمی خود در آگوست 2021، از نوآوران و کارآفرینان دعوت کرده است تا ایده‌ها، فناوری‌ها و مفاهیم تجاری خود را که به دنبال پیشرفت مردم، جوامع و کره زمین است ارائه دهند. 50 استارت‌آپ اولیه که از طریق برنامه چالش انتخاب شدند، پس از نشان دادن اثبات مفهومی استثنایی در صنایع نوظهور، و همچنین پتانسیل برای مشارکت موفق در تجارت گسترده‌تر ال‌جی، به پشتیبانی زیرساختی کسب‌وکار و شبکه‌سازی اولیه دسترسی پیدا کردند.

ماموریت آینده یک برنامه چالشی سالانه است که به دنبال ایده‌ها، مفاهیم و کسب‌وکارهای عالی است و به بهبود کیفیت زندگی در آینده کمک می‌کند. هدف این چالش، آوردن نوآوری بیرونی به ال‌جی است. علاوه بر جوایز شرکت منتخب، فینالیست‌ها می‌توانند واجد شرایط منابع و سرمایه‌گذاری از 20 میلیون دلار باشند تا کسب‌وکار جدید را توسعه دهند و فرصت همکاری با تیم جوان LG NOVA برای توسعه کسب‌وکار خود را پیدا کنند.

برای اطلاع بیشتر در مورد این استارتاپ‌ها به وب سایت ال‌جی مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید