۰۲ تیر ۱۴۰۱

نمایشگر هایپر و فوق نوآورانه ال‌جی که آینده حرکت را شکل می‌دهد

شرکت قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس (VS) بر ایجاد فناوری‌ها و راه‌حل‌های جدید برای صنعت خودروسازی که به سرعت در حال تغییر است، متمرکز شده و دست در دست هم با خودروسازان پیشرو جهانی برای کمک به شکل‌دهی آینده حمل‌ونقل کار می‌کند.

قابلیت‌های منحصربه‌فرد و دانش گسترده ال‌جی در بهبود تجربه کاربری، که طی سال‌ها رهبری در کسب‌وکارهای لوازم خانگی و سرگرمی‌های خانگی به دست آمده، کلید موفقیت این شرکت در ایجاد نسل جدیدی از راه‌حل‌های قطعات خودرو است. ال‌جی که به خاطر تمایل خود به کشف ایده‌های جدید و سابقه طولانی‌اش در معرفی محصولات با گرایش به زندگی بهتر شناخته شده است، اکنون راه را برای آینده‌ای مرتبط‌تر، لذت‌بخش‌تر و ایمن‌تر در جاده‌های جهان پیش می‌برد.

ال‌جی به منظور بهبود محصولات خود هر سال، تحقیقات عمیقی را انجام می‌دهد تا درک کاملی از مصرف‌کنندگان و نیازهای آنها به دست آورد. موفقیت و بینش به دست آمده از پیگیری این رویکرد، ال‌جی را در موقعیتی منحصربه‌فرد برای کمک به تکامل تجربه درون خودرو قرار داده است. ال‌جی شریک عالی برای خودروسازان آینده نگر به شمار می‌رود و همچنین با جدیت در حال ایجاد رابط انسان و ماشین (HMI) است که ایمنی سرنشینان وسیله نقلیه را در اولویت قرار می دهد.

از شناخته‌شده‌ترین مشتریان شرکت قطعات خودروی ال‌جی، برند خودروی ممتاز، مرسدس بنز است که صفحه نمایش تجربه کاربری این برند با نام Hyperscreen یا MBUX اخیراً در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای نمایشگر جهان به‌عنوان برتری در کاربردهای نمایشگر شناخته شد. شرکت قطعات خودروی ال‌جی نقش اصلی را در زنده کردن Hyperscreen MBUX ایفا کرد. ال‌جی از این که می‌تواند تخصص بی‌نظیر خود را در فناوری صفحه‌نمایش پیشرفته و جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی داخل خودرو (IVI) خود در این پروژه پیشگامانه ارائه دهد، قدردانی کرد.

همه چیز در سال 2016 یعنی زمانی آغاز شد که مهندسان مرسدس بنز به دنبال راهی مناسب برای ادغام یک صفحه لمسی منفرد و پیوسته در کابین خودرو بودند. پس از جلسات بسیار و بحث‌های بی‌شماری بین ال‌جی و این خودروساز آلمانی، چشم‌انداز مرسدس بنز برای نمایشگر کابین پیلوت یکپارچه – که ارتباط بین انسان و ماشین را متحول می‌کند – آشکار شد.

نمایشگر ستون به ستون ال‌جی با نام LG VS Pillar to Pillar ترکیبی از سه صفحه نمایش با وضوح بالا و روشنایی بالا است: یک صفحه کیلومترشمار 12.3 اینچیLCD ، یک صفحه نمایش اطلاعات مرکزی OLED پلاستیکی 17.7 اینچی و یک صفحه نمایش سرنشینان OLED پلاستیکی 12.3 اینچ. این نمایشگرها نمای فوق العاده MBUX و قابلیت استفاده بی نظیر خود را ارائه می‌دهد. با استفاده از سیستم IVI این شرکت، صفحه نمایش واضح و شفاف راننده و سرنشین جلو را قادر می سازد تا طیف وسیعی از اطلاعات کلیدی خودرو را مشاهده کرده و به راحتی به محتوای متنوعی دسترسی داشته باشند. پوشش شیشه‌ای منحنی شکل ظاهری یک صفحه نمایش منفرد و پیوسته را ایجاد می‌کند و فرمی روان را مطابق با طراحی داخلی خودرو میسر می‌سازد.

علاوه بر این، نمایشگر MBUX Hyperscreen دارای یک سیستم نظارت راننده (DMS) با عملکردهای کمک رانندگی و ایمنی سرنشین است که با معماری جدید الکترونیکی امکان‌پذیر شده است.

در نمایشگاه Display Week 2022 در سن خوزه، کالیفرنیا، ابرصفحه نمایشگر MBUX جایزه «Display Application of the Year» انجمن نمایش اطلاعات دریافت کرد. این جایزه پیچیدگی و اهمیت رو به رشد بخش نمایشگر داخل خودرو را به رسمیت شناخت و تحسین کرد. صفحه نمایشی که تمام عرض داشبورد را پوشش می‌دهد، یکی از ویژگی‌های کلیدی مرسدس بنز EQS درخشان، آینده‌نگر و لوکس است.

شرکت قطعات خودروی ال‌جی از طریق نوآوری و فداکاری بی‌نظیر خود به یک شریک مورد تقاضا در صنعت خودرو تبدیل شده است و نقشی فعال در شکل‌دهی آینده حمل‌ونقل و ارتقای تجربه جاده‌ای برای رانندگان و مسافران در سراسر جهان دارد.

با بخش فراتر از خبر در وبلاگ ال‌جی همراه باشید تا از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های ال‌جی مطلع شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید