۲۲ دی ۱۴۰۰

معرفی سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی پیشرفته ال‌جی در یک خودروی برقی لوکس

سیستم IVI پیشرفته مجهز به صفحه نمایش لمسی ستون به ستون برای تجربه کاربری یکپارچه و بصری است.

جدیدترین سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی ممتاز ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) یک ویژگی اصلی در سدان EV مرسدس بنز EQS 2022 خواهد بود؛ صفحه نمایش Pillar to Pillar (P2P) که در داخل ابرصفحه نمایش MBUX خودرو تعبیه شده و در تمام عرض داشبورد کشیده می‌شود. اولین وسیله نقلیه الکتریکی لوکس مرسدس بنز AG با کانسپت داخلی متمایز و رابط کاربری انقلابی انسان و ماشین خود، بر گرایش آینده‌نگرانه در طراحی خودروهای الکتریکی تاکید کرده و به چشم‌اندازی هیجان‌انگیز برای حرکت در آینده اشاره دارد.

ابرنمایشگر MBUX Hyperscreen برای اولین بار توسط مرسدس بنز در AG CES 2021 معرفی شد و از سه صفحه نمایش شامل صفحه نمایش LCD، ICD (نمایشگر کلاستر ابزار) و دو نمایشگر OLED، CID (نمایشگر اطلاعات مرکزی) و CDD (نمایشگر کمک راننده) پوشش شیشه‌ای برای ایجاد ظاهر یک نمایشگر منفرد و پیوسته تشکیل شده است. استفاده از فناوری پیشرفته صفحه نمایش OLED (P-OLED) پلاستیکی، سیستم اطلاعات سرگرمی در مرسدس بنز EQS EV را قادر می‌سازد تا تصاویر و متن‌های واضح و شفاف ارائه دهد. حاشیه‌های باریک بدون دستگیره‌های فیزیکی به این معنی است که سرنشینان یک رابط ملموس بصری با لمسی پیشرفته برای تجربه کاربری (UX) با حداقل منحنی یادگیری را دریافت می‌کنند.

سیستم IVI ال‌جی به‌طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مرسدس بنز AG با فرم منحنی و پانوراما مورد نیاز این سدان بسیار شیک طراحی شده است. مؤسسه تحقیقات مهندسی تولید داخلی ال‌جی، که وظیفه ارائه تخصص داخلی برای تجهیزات و اجزای مواد و همچنین تکنیک‌های پیشرفته تولید را بر عهده دارد، فناوری‌های اصلی پیاده‌سازی شده در نمایشگر را توسعه داده است: شکل‌دهی شیشه خمیده، پردازش سطح و اتصال نمایشگر منحنی.

مهندسان ال‌جی و مرسدس بنز AG از طریق همکاری نزدیک با یکدیگر، نمایشگرهای داخل خودرو مانند پانل‌های ابزار و سیستم‌های ناوبری را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند تا به رانندگان و مسافران راحتی و کنترل بیشتری بر تجربه‌شان در جاده می‌دهند. سیستم بصری خوشایند IVI در مرسدس بنز EQS EV نه تنها برای سهولت استفاده است، بلکه ایمنی را نیز بالا می‌برد و از فناوری‌های جدیدی برخوردار بوده که عملکرد بسیار بالاتری از حداقل استانداردها برای تصادفات و برخوردها دارد.

یون سئوک هیون، رئیس شرکت قطعات خودروی ال‌جی، گفت: «این یک افتخار و مزیت است که بتوانیم با شریک مورد اعتمادی مانند مرسدس بنز AG همکاری نزدیک داشته باشیم. نامگذاری شدن به عنوان تامین‌کننده ارزشمند نمایشگرهای خودرو توسط مرسدس بنز AG در سال گذشته به ما افتخار می‌دهد که بدانیم این همکاری نتایج عالی را ایجاد خواهد کرد.»

شرکت قطعات خودروی ال جی الکترونیکس (VS) به عنوان یک شریک نوآور برای تحرک آینده، با خودروسازان جهانی مانند مرسدس بنز AG همکاری می‌کند تا به توسعه‌دهنده پیشرو در قطعات اتصال، سرگرمی اطلاعات و ADAS برای ارائه تجربیات متفاوت در خودرو تبدیل شود. ال‌جی متعهد به تنوع بخشیدن به مجموعه خود برای تقویت بیشتر قابلیت‌های خود با اکتساب شرکت تامین‌کننده سیستم‌های روشنایی خودرو و چراغ‌های جلو، گروه ZKW و شرکت نرم‌افزار امنیت سایبری Cybellum و همچنین سرمایه‌گذاری مشترک LG-Magna e-Powertrain است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید