۲۲ دی ۱۴۰۰

ال‌جی UltraGear شریک رسمی مانیتور گیمینگ در لیگ قهرمانی اروپا شد

مانیتورهای بازی UltraGear در کلاس جهانی ال‌جی با بهترین بازیکنان لیگ اروپا برای برتری منطقه‌ای همکاری می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) مفتخر است که مشارکت خود را به عنوان شریک نمایش رسمی لیگ افسانه‌های قهرمانی اروپا (LEC) برای فصل‌های 2022 و 2023 اعلام کند. این قرارداد به مانیتورهای گیمینگ ال‌جی UltraGear اجازه می‌دهد تا در صحنه اصلی رقابت جهانی برای ارائه گیم‌پلی فوق‌العاده روان و فوق‌العاده پاسخگو، قرار بگیرند. فصل بازی در 14 ژانویه شروع می‌شود.

مسابقه LEC، به عنوان تورنمنت حرفه‌ای League of Legends که توسط Riot Games در اروپا برگزار می‌شود، تأسیس شد. در این رقابت، ده تیم ماهر متشکل از پنج بازیکن هر کدام برای برتری در «لیگ» رقابت می‌کنند و یک صحنه نبرد چند نفره است که از زمان تاسیس در سال 2009 تا کنون محبوبیت زیادی دارد. ال‌جی در طول مسابقات، حامی بخش‌هایی مانند Replays و Match of the Week که باید حتما ببینید، نیز خواهد بود.

انتظار می رود همکاری دو ساله جدید با LEC به ال‌جی کمک کند تا حضور قابل توجه خود را در صحنه جهانی ورزش های الکترونیکی گسترش دهد. ارتباط قوی برند ال‌جی UltraGear با جامعه بازی‌ها در طول سال‌ها از طریق تعامل فعال و محصولات پیشرفته‌ای که نیازهای گیمرهای واقعی را برطرف می‌کنند، ایجاد شد. به لطف فناوری‌های نمایشگر ال‌جی که زمان پاسخگویی سریع، رنگ‌های دقیق و کنتراست فوق‌العاده را در اولویت قرار می‌دهند، مانیتورهای ال‌جی UltraGear به محبوبیت گیمرهای جدی در همه جا تبدیل شده‌اند و نمایشگر با وضوح4K  و فناوری نانو IPS با زمان پاسخ یک میلی‌ثانیه خاکستری به خاکستری (GTG) ارائه می‌کنند.

سئو یانگ جائه، رئیس واحد کسب و کار فناوری اطلاعات شرکت محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما از ایفای چنین نقش محوری در یکی از محبوب‌ترین مسابقات ورزشی الکترونیکی در جهان هیجان زده هستیم. ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد اجرای مانیتورهایمان توسط بازیکنان برتر LEC باشیم تا بتوانیم به ارائه محصولاتی ادامه دهیم که نیازهای گیمرهای خواستار را برآورده می‌کند.»

طرفداران از سرتاسر جهان می‌توانند از تمام فعالیت‌ها، از جمله پخش‌های بازی و اطلاعات به‌روز برنامه، در وب سایت lolesports.com مطلع شوند. حساب رسمی توییتر @UltraGearGaming را دنبال کنید تا در یک رویداد رسانه اجتماعی شرکت کرده و جوایزی از جمله محصولات UltraGear را ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید