۲۲ دی ۱۴۰۰

هنرمند مجازی Reah Keem؛ آماده حضور در صحنه

شخصیت مجازی ال‌جی، Reah Keem، اولین هنرمند مجازی در کره شد که با یک آژانس قرارداد امضا کرد. این قرارداد می‌تواند نگاهی ممکن به دنیای سرگرمی هنگام تلاقی دنیای حقیقی و مجازی باشد.

رئه برای اولین بار به عنوان خواننده تحت عنوان MYSTIC STORY، یک شرکت سرگرمی در کره جنوبی، شروع به کار خواهد کرد. MYSTIC STORY که توسط خواننده و ترانه سرا، یون جونگ شین در سال 2011 تأسیس شد، در ایجاد محتوای جذاب با نوازندگان و بازیگران برای هر نوع پلت‌فرم فعالانه مشارکت دارد.

از زمانی که رئه برای اولین بار در CES 2021 به عموم معرفی شد، همچنان در اینستاگرام فعال بوده و محتوا را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد و آهنگ‌های موسیقی خود را اجرا می‌کند. او تحت آموزش MYSTIC STORY، در پروژه جدیدی به رهبری یون موسس و تهیه‌کننده اجرایی شرکت خواهد کرد تا صدای متمایز خود را به نمایش بگذارد.

رئه گفت: «آواز خواندن درباره موضوعات جهانی مانند عشق، پذیرش و اتحاد چیزی است که می‌خواهم روی آن تمرکز کنم. در آینده نزدیک من دوست دارم با هنرمندان مختلف در زمینه مد و هنرهای تجسمی کار کنم تا سبک محتوا را برای علاقه مندان خود گسترش دهم. فرصت ها به عنوان یک هنرمند مجازی بی پایان است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید