۰۷ تیر ۱۳۹۱

همایش معرفی شرکت ماناتل ، دومین شریک تجاری ال جی موبایل در ایران برگزار شد

همایش معرفی شرکت ماناتل – دومین شریک تجاری ال جی موبایل پس از شرکت یاس روز چهارشنبه 31 خرداد 1391 در مرکز همایش های بین المللی  رایزن برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر معرفی شریک جدید تجاری ال جی موبایل ، محصولات آتی نیز که در ماههای آینده در حوزه گوشیهای  هوشمند ال جی با تکنولوژی بالا وارد بازار ایران خواهد شد نیز رونمایی شد.

دراین مراسم که  با حضور گرم نمایندگان فروش از سراسر ایران و همچنین تنی چند از اصحاب رسانه برگزار شد ، هیربد جناب زاده –قائم مقام ال جی الکترونیکس طی سخنانی از حضور گرم ال جی در صنعت موبایل به ویژه در حوزه گو شیهای هوشمند خبر داد و اعلام کرد که به زودی شاهد حضور محصولات این بخش به طراحی های منحصر به فرد در بازار ایران خواهیم بود.

در ادامه سعید طلایی- معاون بازاریابی طی توضیحاتی از سه گوشی PRADA ، Optimus 4X HD و Optimus LTE که معرف نسل چهارم تلفن های هوشمند است رونمایی کرد.

گوشی پرادا سومین تجربه مشترک ال جی و این برند مشهور ایتالیایی در زمینه مد و لباس است که  علاوه بر ویژگیهای گوشی هوشمند ، زیبایی دو چندانی را به این محصول بخشیده است.

دومین گوشی که یک گوشی چهار هسته ای می باشد ، از پردازنده 1.5 گیگاهرتزی بهره برده و دوربین 8 مگاپیکسلی ، حافظه کاربری 16 گیگابایت و ارتقا تا 32 گیگابایت ، صفحه نمایش 4.7 اینچی خازنی با تکنولوژی True HD IPS و آخرین نسخه سیستم عامل آندروید (Ice Cream Sandwich ) ، از این گوشی یک محصول منحصر به فرد در میان رقبا پدید آورده است.

سومین گوشی که از نسل چهارم تلفن های همراه به لحاظ سرعت انتقال اطلاعات و تبادل شبکه ای می باشد نیز با ویژگیهای خاص خود معرفی گردید.

در ادامه مراسم گروه موسیقی رستاک به اجرای برنامه پرداخت که با اجرای زیبای خویش توانست طراوت خاصی به مراسم ببخشد.

در حاشیه برگزاری این مراسم نیز، میهمانان فرصت مشاهده محصولات و همچنین کار کردن با آن را جهت دقایقی از نزدیک با مفهوم Experiential Marketing داشتند که به نوبه خود سبب افزایش آگاهی حضار را فراهم آورد.

 

۸ نظر

ارشیا ۷ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

عجب. پرادا تو ایران. خیلی جالبه که ال جی به سرمایه گزاری تو ایران ادامه میده تاونم و این شرایط سخت.

ال جی تبلیغ گوشی ها رو بیشتر کن! ۲۰ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

باسلام و تشکر از اطلاع رسانی . . .
من از طرف خودم و طرفداران دیگر این برند اعلام میکنم، ما همچنان بی صبرانه منتظر ورود گوشی های چهار هسته ای ال جی هستیم . . .

Phoenix ۲۹ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

اقا جون هر که دوست دارید این گوشی چهار هسته ای را ایران وارد کنید نصف جون شدیم ما

صالح ۶ شهریور ۱۳۹۱ پاسخ

من که نه چهار هسته ای نه پرادو رو تونستم تو بازار پیدا کنم! هیچ جای بازار مشهد نیست! متاسفانه مجبورم از برند دیگه ای استفاده کنم!

امین ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

سلام همونطور که میدونید شرکتها در رقابت همدیگه هستن و گوشی های ال جی هم از بهترین گوشی های بازار هست تنها نکته ای که خیلی برای کاربران موقع خرید توجه میشه ساپورت و آپدیت فریمور به روز شرکتهاست که اگر ال جی هم آپدیت فریمور گوشی هاییی مثل پرادا را به جلی بین آغاز کنه فروش چند برابری خواهد داشت.

saeid ۷ فروردین ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
تو رو خدا یکی به ال جی بگه چرا نمی خواد برای پرادا با امکانات سخت افزاری مناسب آپدیت ژلی بین رو ارائه کنه ؟ 🙁

موسوی ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ پاسخ

سلام دقیقا با نظر آقا امین موافقم. اگر ال جی پشتیبانی خود را تقویت کند بهترین تبلیغ خواهد بود. مثلا گوشی پرادا نزدیک به دو سال است عرضه شده ولی اسمی از آن در سایت ال جی نیست و نرم افزار پی سی و درایور آن موجود نیست.

دانیال ۱۱ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام اقا این شرکت ال جی کی میخواد دیگه اپدیتجلی بین رت واسه پرادا عرضه کنه؟

نظر دهید