۱۳ تیر ۱۳۹۱

با طراحی Cinema Screen در تصویر غرق شوید!

آیا می‌دانید منظور از Bezel چیست؟ اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، همان چیزی است که میان تجربه بی‌نظیر سینمای خانگی و تصویر صفحه بزرگ نمایشگر تلویزیون قرار دارد.

 هر چه این قاب کوچک‌تر باشد سینمای خانگی شما هم بهتر خواهد بود و این دقیقا همان کاری است که کمپانی ال‌جی با بهره‌گیری از طراحی Cinema Screen در تلویزیون‌های هوشمند جدیدش انجام داده است. در این اقدام مبتکرانه قاب تلویزیون به کوچک‌ترین اندازه ممکن رسیده است تا کاربر در حین تماشای فیلم در منزل کاملا در محیط ایجاد شده قرار گرفته و به اصطلاح در آن غرق شود!

در حال حاضر بهترین توصیه ما آن است که دلتان را به دریا بزنید و خود را در تصاویر عمیق تلویزیون‌تان غرق کنید، زیرا تمام کاری که این فناوری جدید انجام می‌دهد همین است. مجددا تجربه تماشای فیلم با استفاده از سینمای خانگی را به یاد آورید. به غیر از بالا و پایین تلویزیون چیز دیگری میان شما و تصویر وجود ندارد و می‌توانید همه چیز را ببینید زیرا تصاویر تا لبه‌های نمایشگر امتداد پیدا می‌کند.

اما در یک تلویزیون معمولی، به ویژه انواع بزرگ و قدیمی آن، فریم یا همان قاب نمایشگر به حدی بزرگ است که شما را از تصویر جدا می‌کند و به همین دلیل ساخت یک قاب فوق باریک اهمیتی دو چندان می‌یابد. هر چه قاب اطراف تصویر باریک‌تر باشد، میزان بر هم خوردن حواس بیننده هم کم‌تر می‌شود و در نتیجه بیشتر جذب تصاویری می‌شود که حکم آهنربا را خواهند داشت.

توصیه می‌کنیم به جمع کاربران سری جدید نمایشگرهای هوشمند سه‌بعدی ال‌جی با طراحی Cinema Screen بپیوندید، تلویزیونی بسیار پیشرفته که تجربه عمیق‌تری را در هنگام تماشای تصاویر در اختیارتان  قرار می‌دهد. پیش از آنکه به ارائه توضیحات بیشتر در این رابطه بپردازیم بهتر است نگاهی به این شاهکار هنری بیندازید.

عکس خود گویای همه چیز است. گویی که اصلا هیچ قابی در اطراف تصویر وجود ندارد.

طراحان و مهندسین بسیار حرفه‌ای ما مدت زمان زیادی را صرف ساخت چیزی کرده‌اند که می‌توان آن را یک تلویزیون تقریبا بدون قاب خواند و اگر در فاصله مناسبی از تلویزیون قرار داشته باشید، به سختی می‌توانید این قاب را ببینید. قسمت پشت این تلویزیون‌ها شکلی گرد و منحنی دارد تا این تصور در ذهن بینندگان ایجاد شود که تلویزیون در فضا شناور است، به این ترتیب تصاویر از صفحه نمایشگر بیرون می‌آیند و بیننده را در عمق خود غرق می‌کنند. تمامی بخش‌های مختلف این طراحی به شکلی زیبا گرد هم آمده‌اند تا نمایشگری شبیه به آنچه در سینماها وجود دارد را بسازند و شما را به داخل تصویر بکشانند. این همان مشخصه‌ای است که طراحی Cinema Screen به آن می‌بالد.

حتی نیازی به نصب نمایشگر روی دیوار نیست و تنها کافی است که یکی از همین پایه‌ها را تهیه کنید تا به نتیجه مطلوب دست یابید.

تلویزیون‌های Cinema 3D و Smart TV ال‌جی با قاب بسیار باریک خود که تقریبا ابعادی برابر با صفر دارد، تعریف جدیدی از نحوه ارزیابی نمایشگرهای خانگی ارائه خواهند کرد. کافی است تنقلات خود را به دست گرفته، لامپ‌ها را خاموش کنید و در تلویزیون جدید خود غرق شوید!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید