۱۳ تیر ۱۳۹۱

تجربه یک رویا با طراحی Cinema Screen

کمتر کسی پیدا می‌شود که با دیدن فیلم‌های سه‌بعدی خوب به وجد نیاید و سازندگانشان را تحسین نکند. همان‌طور که می‌دانید بهای بلیط این فیلم‌ها هم چندان پایین نیست، با این حال ارزش پرداختن را دارد و همه ما با رضایت و خشنودی کامل آن را می‌پردازیم. تجربه تماشای این فیلم‌های سه‌بعدی فوق‌العاده است. تصاویری واقعی که از پرده سینما بیرون می‌آیند و صدای تسخیرکننده آن‌ها نیز ببینده را در فضای ایجاد شده غرق می‌کند. اما باید بدانید که این فیلم‌ها تنها گوشه‌ای از فناوری‌های سه‌بعدی را نشان می‌دهند. تنها تماشای فیلم‌های سه‌بعدی نیست که می‌تواند برای انسان لذت‌بخش باشد؛ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی و کنسرت‌ها همگی از جمله مواردی هستند که در کنار فناوری سه‌بعدی جلوه‌ دیگری می‌یابند.

این دقیقا همان تجربه‌ای است که تلویزیون Cinema 3D جدید ال‌جی ایجاد می‌کنند. این تلویزیون‌ها مجموعه گسترده‌ای از محتوای سه‌بعدی را به شما عرضه می‌کنند، از فیلم‌های فوق‌العاده با کیفیت، برنامه‌های تلویزیونی و رقابت‌های ورزشی مختلف گرفته تا موزیک ویدئو و انواع بازی که همگی به صورت کاملا سه‌بعدی برای شما پخش می‌شوند.

جالب‌ترین بخش این تلویزیون‌ها 3D Zone نام دارد که یک برنامه کاملا انحصاری برای تلویزیون‌های Smart TV  جدید ال‌جی است و تنها با یک کلیک روی آیکون آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برنامه سه‌بعدی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید، کافیست نوع برنامه دلخواه‌تان را انتخاب نمایید تا تلویزیون، شما را در آن غوطه‌ور سازد. این برنامه‌ها به گروه‌های سرگرمی، ورزش، موسیقی، آموزش، و کودکان تقسیم می‌شود، کافیست نام برنامه دلخواه خود را به آن بدهید تا فیلم، موزیک ویدئو و کلیپ ورزشی دلخواهتان را به صورت سه‌بعدی مشاهده نمایید. در هر زمان که بخواهید و بی‌آنکه نیازی به ترک خانه باشد، می‌توانید از تماشای تمامی این برنامه‌ها لذت ببرید.

تبدیل فیلم‌های دوبعدی به سه‌بعدی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند جدید ال‌جی به شمار می‌رود. به لطف این قابلیت کاربران می‌توانند تنها با کلیک روی یک دکمه، محتوای دوبعدی خود را با بیشترین کیفیت به صورت سه‌بعدی تماشا کنند. فناوری تبدیل سه‌بعدی ال‌جی به میزان قابل توجهی به روز رسانی شده است و در قیاس با گذشته، تصاویر سه‌بعدی عمیق‌تری را ایجاد می‌کند. کاربران این تلویزیون‌ها حتی می‌توانند که میزان عمق تصاویر را تنظیم نمایند یا اینکه، کار را به بهبود دهنده افکت‌های سه‌بعدی (3D Effect Booster) آن بسپارند تا به صورت خودکار عمق تصاویر را به بالاترین میزان آن برساند.

مهم‌تر از این‌ها، شبکه‌های تلویزیونی مختلف هر روز بر تعداد برنامه‌های سه‌بعدی خود می‌افزایند و حتی بسیاری از آن‌ها اقدام به راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی سه‌بعدی کرده‌اند. در حال حاضر بیش از 30 شبکه سه‌بعدی در سراسر نقاط جهان مشغول به فعالیت می‌باشند که تمامی برنامه‌های ورزشی، مستند، و فیلم خود را به صورت سه‌بعدی پخش می‌کنند.

طراحان این تلویزیون، حتی گیمرهای حرفه‌ای را هم از قلم نینداخته‌اند! اگر شما هم یک گیمر هستید، احتمالا از تجربه اجرای بازی‌های مورد علاقه‌تان به صورت سه‌بعدی به وجد خواهید آمد. چنانچه ترجیح می‌دهید که آن بازی را به صورت چند نفره و همراه با دوستان خود اجرا نمایید، می‌توانید از قابلیت Dual Play بهره بگیرید که برای برخی از مدل‌های این تلویزیون‌های هوشمند در نظر گرفته شده و با استفاده از آن هر یک از گیمرها می‌تواند بخش مربوط به خود را به صورت کاملا تمام صفحه مشاهده نماید.

به لطف این تلویزیون‌های جدید، مجموعه‌ای کامل از محتوای سه‌بعدی پیش روی علاقمندان به این فناوری قرار خواهد گرفت. انواع فیلم، موسیقی، بازی و تمامی برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه شما همگی به صورت سه‌بعدی نمایش داده خواهند شد. فقط کافیست نام ببرید! هر چیزی که بخواهید به صورت سه‌بعدی آماده خواهد بود! پس تا دیر نشده به نزدیک‌ترین نمایندگی محل خود بروید و از نزدیک با قابلیت‌های فوق‌العاده این تلویزیون‌ها آشنا شوید. در حال حاضر تنها یک پرسش باید در ذهنتان شکل گرفته باشد؛ پس از خرید، کدام برنامه را مشاهده کنید؟!

۱ نظر

Maryam ۱۵ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

واقعا جالبه که همه محتوی دو بعدی رو میشه به سه بعدی تبدیل کرد. آفرین به ال جی با این تکنولوژی پیشتازش

نظر دهید