۲۳ دی ۱۴۰۰

همه با هم به عشق گیم

از زمانی که دستورالعمل‌های جهانی مبنی بر فاصله‌گذاری اجتماعی میلیون‌ها نفر را مجبور به کار یا شرکت در کلاس‌ها از خانه‌هایشان کرده است، بازی مجازی به عنوان بهترین شکل تفریح در کنیا ظاهر شده است و مردم را به صورت آنلاین گرد هم می‌آورد.

طبق گزارش PwC، کنیا در سال 2019 در میان ده مرکز برتر بازی در آفریقا قرار گرفت. پیش بینی می‌شود که بازار آن تا سال 2022 به 118 میلیون دلار برسد و در عرض پنج سال دو برابر خواهد شد. صنعت به سرعت این روایت را از بین می‌برد که بازی فقط برای بچه‌ها و افراد بیکار است و به عنوان ابزاری برای توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی شناخته می‌شود، زیرا اکوسیستم ورزش‌های الکترونیکی بالغ می‌شود و صنایع دیگری مانند برنامه‌ریزی رویداد و توسعه بازی را لمس می‌کند.

تیم ال‌جی در کنیا برای اینکه به مصرف‌کنندگان محلی نگاهی به آینده ورزش‌های الکترونیکی بیندازد، لیگ PSG FIFA Fan Fest 2021 را راه‌اندازی کرد. این لیگ یک رقابت برتر ورزش‌های الکترونیکی است تا به ورزشکاران جوان فرصتی بدهد در برابر بهترین‌ها بازی کنند و بهترین شوند. این برنامه که با مشارکت Pro Series Gaming (PSG)، برند برتر ورزش‌های الکترونیکی در آفریقا، سازماندهی شد، 128 بازیکن را به دو گروه 64 بازیکنی تقسیم کرد.

همه مسابقات روی تلویزیون‌های 65 اینچ OLED ال‌جی بازی می‌شدند که برای ورزش‌های الکترونیکی ایده‌آل هستند زیرا تاخیر ورودی بسیار کم و زمان پاسخ‌گویی بی‌نظیر یک میلی‌ثانیه دارند. هر حرکتی که بازیکنان انجام می‌دادند بلافاصله روی صفحه ظاهر می‌شد و اکشن و تعلیق زیادی در طول شش ماه مسابقات وجود داشت.

بازیکنی به نام گیمر نامزی (Gamer Namzzie) در یک مسابقه پر جنب و جوش بین FIFA 21 و FIFA 22، که بازی‌های محبوب EA Sports هستند، جایگاه اول در Pool A را به خود اختصاص داد و Barimaina در جایگاه دوم و Dinox در رتبه سوم نشست.

بازیکنی به نام Mzangwar254 همراه با Machulinski در جایگاه اول Pool B نشستند و Bad News در رتبه بعدی قرار گرفت. به دو برنده برتر هر استخر، هدفون بی‌سیم Tone Free ال‌جی تعلق گرفت، در حالی که رتبه‌های دوم و سوم هر کدام بلندگوهای بلوتوث ال‌جی را به خانه بردند. برنده فینال Champions eCup، مسابقه فینال Fan Fest فیفا، جایزه برتر تلویزیون 55 اینچی HD ال‌جی را دریافت کرد.

فینال بزرگ فصل 1 در 17 سپتامبر برگزار شد؛ در حالی که فصل 2 در 11 دسامبر به پایان رسید و هر دو به صورت زنده در کانال یوتیوب PSG پخش شدند.

ارائه شده توسط ال‌جی کنیا

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید