۲۳ دی ۱۴۰۰

ماشین ظرفشویی بخارشوی ال‌جی؛ بدون نیاز به شست‌وشوی اولیه

ماشین ظرفشویی بخارشوی ال‌جی با سیستم خاص شست‌وشوی بخار SteamClean خود نیاز به شستشوی اولیه ظرف‌ها را برطرف می‌کند.

این مدل با استفاده از سه برنامه شستشو یعنی بخار ملایم، شستشوی دوگانه بخار و شستشوی با بخار قدرتمند علاوه بر صرف‌جویی در مصرف آب، ظروف کثیف خود را به صورت یکنواخت و بسیار تمیز بشورید. با استفاده از این سیستم دیگر هیچگاه نیاز به شستشوی دوباره ظروف اضافی نخواهید داشت. با سیستم بخارشوی ال‌جی دیگر نیازی به شستشوی اولیه ظروف بسیار کثیف نخواهید داشت زیرا این سیستم قدرتمند امکان شستشوی دقیق ظروف با هر سطح کثیفی را خواهد داشت.

فناوری TrueSteam بخار را با دمای بسیار بالا منتشر می‌کند تا همه چیز را تمیز کند؛ از ظرف‌ها و لوازم ظریف آشپزخانه گرفته تا قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های استیل. گزینه پیش‌بخار Pre-Steam با ملایمت لایه‌های باقیمانده و چسبیده غذاها به ظروف را پاک می‌کند؛ به طوری که دیگر نیاز به ساییدن آنها با دست قبل از گذاشتن در ظرفشویی نخواهد بود.

مصرف انرژی این محصول درجه  +++A را به خود اختصاص داده است. یعنی بیشترین صرفه‌جویی ممکن در هزینه آب و برق مصرفی. موتور دایرکت درایو اینورتر در کنار کاهش مصرف انرژی، نسبت به بقیه ماشین‌های ظرف‌شویی، ۱۰ لیتر فضای بیشتری در اختیارتان خواهد گذاشت. به‌علاوه موتور اینورتر به نسبت بقیه رقبا صدای خیلی کمتری تولید می‌کند. یعنی کاهش صدا به میزان ۳۸ دسی‌بل در مقایسه با ۴۵ دسی‌بل در ماشین‌ظرفشویی‌های معمولی.

علاوه بر این فناوری‌های نوین ظرفشویی جدید ال‌جی از موتور اینورتر قدرتمند خاص خود و قابلیت Easy Rack plus هم بهره می‌برد. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید به راحتی قفسه‌های ظرفشویی را مطابق میل خود تنظیم کرده و ظروف مختلف با سایزهای گوناگون را در آن قرار دهید. قابلیت انعطاف پذیری سبدها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده به طوری که طبقه دوم در سه سطح، و طبقه سوم در دو سطح قابلیت تنظیم ارتفاع را با فشار دادن یک دکمه داراست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید