۰۷ خرداد ۱۳۹۴

تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی در بازار ایران

هم اکنون 4 مدل از تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی در بازار ایران توسط نمایندگی‌ رسمی لوازم صوتی-تصویری ال‌جی، یعنی شرکت گلدیران، به فروش می‌رسد. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • ال‌جی UC97000GI (در ابعاد 65 و 55 اینچ)
  • ال‌جی UB98000GI (در ابعاد 65 و 79 اینچ)
  • ال‌جی UB85000GI (55 اینچ)
  • ال‌جی LA96500GI (در ابعاد 65 و 55 اینچ)

این تلویزیون‌ها امکانات پیشرفته‌ای دارند که ما در این مطلب به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

 

8.3 میلیون پیکسل برای ULTRA HD

جدیدترین استاندارد صفحات نمایش، سطح وضوح تصویر را به مرحله‌ای جدید می‌رساند. ULTRA HD آینده تصاویر دیجیتال است که با وجود 8.3 میلیون پیکسل تصاویری بی‌نقص حتی در فواصل اندک از نمایشگر عرضه می‌کند و وضوحی چهار برابر FULL HD در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از تصاویر عالی و رنگ‌های زنده با تلویزیون های ULTRA HD ال‌جی لذت ببرید.

موتور Tru-ULTRA HD

موتور Tru-ULTRA HD هسته اصلی پنل‌های ULTRA HD است که وظیفه تغییر وضوح تصاویر عادی به ULTRA HD را به عهده دارد. هنگامی که وضوح تصاویر معمول تغییر داده می‌شود، این موتور تا حد ممکن کیفیت آن‌ها را به تصاویر ULTRA HD نزدیک می‌کند. تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی با موتور قدرتمندشان سعی می‌کنند جزئیاتی بی‌نقص را ارائه کرده و استاندارد جدیدی در این زمینه بر پا می‌کنند.

کیفیت تصویر ULTRA HD

تصویری با بالاترین سطح جزئیات تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی با وضوحی چهار برابر full HD سطح جزئیات رنگی واقعی تصاویر ممکن را ارائه می‌دهد. برای تجربه برنامه‌های مورد علاقه‌تان در سطحی که تا به حال تصور آن را هم نمی‌کردید آماده باشید.

ماشین زمان 2

دیگر نگران از دست دادن برنامه مورد علاقه خود نباشید. با نسخه به‌روزرسانی شده ویژگی جذاب ماشین زمان ال‌جی می‌توانید برنامه مورد علاقه خود را ضبط نمایید و هیچ برنامه‌ای را از دست ندهید.

سینمای سه بعدی ULTRA HD

آسان‌ترین تجربه ممکن از سینمای سه بعدی، بهترین و شفاف‌ترین تجربه نیز هست. با وجود وضوحی چهار برابر FULL HD ، تصاویر سه بعدی از هر زمان دیگری قابل ستایش‌تر و از هر واقعیت دیگری ملموس‌تر به نمایش در می‌آیند. کیفیت سینمای سه‌بعدی ULTRA HD با شفافیت بی‌نهایت تصویر همراه شده و دیگر شفافیت اندک یا پرش تصاویر در عینک‌های سه بعدی‌، آزارتان نخواهد داد. به جای آن بیننده، تصویر سه بعدی شفاف‌تر و با کیفیت‌تری دریافت کرده که از تصاویر هر تلویزیون سه بعدی دیگر بهتر است.

پنل‌های IPS

ضربه بزنید تا متوجه شوید. در تلویزیون های ال‌جی از پنل مخصوصی به نام IPS استفاده می‌شود که هم زاویه دید گسترده دارد و هم از کیفیت تصویر سازی بالایی برخوردار است.

بازی دوطرفه

این مزیت تلویزیون‌های ال‌جی با کمک عینک‌های مخصوص بازی دو طرفه، هیجان بازی را برای بازیکن‌ها بیشتر می‌سازد.

کنترل جادویی

هر تلویزیون هوشمند ال‌جی مجهز به یک کنترل جادویی است. این ابداع کمک زیادی در کنترل آسان و موثر تلویزیونتان دارد. فقط اشاره کنید و سپس کلیک کنید. اکنون کمترین زمان ممکن را در مرور صفحات سپری می‌کنید و بیشتر به تفریح می پردازید!

برای خرید این تلویزیون‌های پیشرفته می‌توانید در جشنواره مدل‌های برتر تلویزیون‌های ال‌جی شرکت کنید و علاوه بر تخفیف ویژه از هدیه هم بهره‌مند شوید.

یادتان نرود که این جشنواره تا مدت زمان محدودی ادامه دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید