۰۷ خرداد ۱۳۹۴

تا ال‌جی G4 … تنها چند قدم فاصله دارید!

ال‌جی G4 به تازگی معرفی شده و عرضه جهانی آن نیز آغاز شده است. و اما خبر خوش برای کاربران ایرانی!

تا عرضه رسمی این گوشی هوشمند و پرچمدار در بازار ایران چند قدمی بیش نمانده است. اگر تصمیم دارید در میدان رقابت گوشی‌های هوشمند ال‌جی G4 را به عنوان برنده اعلام کنید و آن را به بسیاری از رقبای هم‌رده‌اش ترجیح می‌دهید، به شما مژده می‌دهیم که ال‌جی G4 به زودی وارد بازار ایران می‌شود.

ال‌جی با G4 خود بر نهایت ظرافت، تجربه بصری و تجربه کاربری انسان‌محور متمرکز شده است. دوربین ال‌جی G4 از لنز دیافراگم F1.8  برخوردار است که به ندرت در میان گوشی‌های هوشمند یافت می‌شود. این لنز 80 درصد نور بیشتری نسبت به ال‌جی G3 به حسگر تصویر می‌رساند. ماژول مبتکرانه دوربین با نمایشگر جدید IPS Quantum ترکیب می‌شود. این نمایشگر از همه لحاظ بهتر از نمایشگر مبتکرانه Quad HD است که برای اولین بار در ال‌جی G3 به دنیا معرفی شد. ال‌جی G4 تجسمی از حس بشری است که به وضوح در طراحی Slim Arc بدنه و رابط کاربری گرافیکی دیده می‌شود.

ال‌جی G4 اولین تلفن همراهی است که از تجربه کاربری جدید و انسان‌محور UX 4.0 برخوردار است؛ این تجربه کاربری ساده‌تر و ملموس‌تر است؛ به گونه‌ای که بهتر فهمیده می‌شود و به نیازهای هر کاربری پاسخ می‌دهد. تجربه کاربری بهبودیافته نیاز به مراحل غیرضروری را حذف می‌کند و در عین حال گزینه‌های بیشتری برای پیکره‌بندی در اختیار کاربران پیشرفته قرار می‌دهد.

منتظر پیشنهادهای ویژه ال‌جی موبایل و عرضه شگفت‌انگیز G4 در بازار ایران باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید