۰۲ تیر ۱۴۰۱

ال‌جی آینده‌ای سبزتر برای همه می‌کارد!

هفته اول ژوئن، که روز جهانی کودک (اول ژوئن) و روز جهانی محیط زیست (5 ژوئن) است، اهمیت مراقبت از دنیای خود و کودکان آن را به ما یادآوری کرد. ال‌جی قزاقستان برای بزرگداشت درست این تعطیلات جهانی و عمل به تعهد ثابت ال‌جی به فعالیت‌های اجتماعی CSR که الهام‌بخش تغییرات مثبت است، از 40 کودک در یتیم‌خانه منطقه آلماتی کمک گرفت تا در حیاط خلوت خود تغییراتی ایجاد کنند و امیدواریم در عین حال که در این روند سرگرم می‌شوند یاد بگیرند.

بچه‌های مشتاق، درخت‌هایی را که می‌خواهند در باغ بکارند انتخاب کردند. حالا پنجاه درخت سیب، آلو، زردآلو، گیلاس و گلابی در آنجا رشد می‌کنند و در نهایت میوه‌های تازه را در آستان خانه‌شان بار می‌آورند. متخصصان گیاهان نیز در محل حضور داشتند تا به بچه‌ها آموزش دهند که چه شیوه‌هایی منجر به غنی‌ترین برداشت و سبزترین محیط می‌شود. علاوه بر این، به مناسبت روز جهانی کودک، هر کودک سختکوش یک یادگاری به یاد ماندنی دریافت کرد تا یادآور کار شگفت‌انگیزی باشد که در آن روز انجام داده است.

ال‌جی قزاقستان با اجرای اقدامات زیست محیطی و رویدادهای خیریه که کیفیت زندگی مردم محلی را بهبود می‌بخشد، از توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی حمایت می‌کند. ابتکارات اخیر مانند روز اهدای خون ال‌جی، سخنرانی‌های آموزشی مختلف CSR برای دانش‌آموزان و LG Prima Nota Fest – مسابقه سراسری موسیقی کلاسیک برای کودکان – نشان‌دهنده تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ال‌جی برای ایجاد زندگی بهتر برای همه است.

یک شرکت باید مسئولیت‌های زیست محیطی و اجتماعی خود را برای پرورش یک اکوسیستم شکوفا که به نفع همه باشد انجام دهد. معرفی فناوری‌هایی که ردپای کربن آن را در طول تولید و اجرای راه‌حل‌های فراگیر به حداقل می‌رسانند، عمیقاً در ارزش اصلی ال‌جی گنجانده شده‌اند. این شرکت در هنگام نوآوری محصولات جدید که به حل مسائل فنی و اجتماعی جهان کمک می‌کند، هرگز تزلزل نخواهد کرد.

ارائه شده توسط ال‌جی قزاقستان

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید