۰۴ تیر ۱۴۰۱

ال‌جی و قهرمانی در تغذیه سالم با ارسال کامیون‌های بزرگ غذا

اهمیت یک رژیم غذایی متعادل و فواید آن برای پیشگیری از بیماری‌ها با تقویت سیستم ایمنی فرد هرگز نباید نادیده گرفته شود. با این حال، تعداد نگران‌کننده‌ای از مردم اندونزی دچار سوء تغذیه هستند و بر خلاف سایر نقاط جهان، این تعداد در حال افزایش است، نه کاهش.

بر اساس یک نظرسنجی در سال 2020 از خانواده های کم درآمد که نشان می‌دهد کودکان در جاکارتا تقریباً غذا نمی‌خورند، این مشکل را می‌توان به تعداد کودکانی نسبت داد که دسترسی محدودی به “ابَرغذاهای” سرشار از مواد مغذی مانند میوه، سبزیجات، گوشت گاو، ماهی و آجیل به اندازه غذاهایی که مواد مغذی دارند قبل از همه گیری دارند.

ال‌جی برای برداشتن یک گام دیگر رو به جلو در ماموریت خود برای تبدیل جهان به مکانی بهتر برای همه، طرح‌های سبک زندگی سالم‌تر خود را به جوامع محروم تر در اندونزی ارائه می‌کند و اخیراً رویداد LG Lebaran Sehat (LG Healthy Eid) را از 4 تا 6 می برگزار کرد. این شرکت با ارائه غذاهای گرم و سالم به مردم گرسنه روستاها با لوازم خانگی شاخص ال‌جی، از جمله مایکروویو پیشرفته و یخچال دو در بزرگ، ضمن ایجاد ارزش اجتماعی، نقش خود را ایفا کرد.

هر سال عید فطر پایان ماه رمضان است و صدها میلیون مسلمان در اندونزی آن را جشن می گیرند. پس از یک ماه کامل روزه و نیایش، خانواده ها در یک مراسم سراسری به نام مودیک شرکت می کنند تا به موقع به زادگاه خود برسند و جشن لباران را جشن بگیرند؛ این جشن شامل یک جشن خانوادگی متشکل از غذاهای سنتی و لذیذ مختلف است. امسال، لباران برای اندونزیایی‌های مسلمان اهمیت بیشتری داشت زیرا شاهد بازگشت مودیک بودیم. و محدودیت‌های حرکت توده‌ای سرانجام پس از 2 سال زندگی با همه‌گیری جهانی برداشته شد.

ال‌جی اندونزی با اعتقاد به اینکه روحیه همبستگی در جامعه بومی مردم را گرد هم می آورد، کامیون های مواد غذایی را به سه مرکز تصفیه زباله در مناطق فقیرتر شهر – Warung Buncit، Rawajati و Bantargebang فرستاد. صدها وعده غذایی سالم به مردم محلی سخت‌کوش و کودکان شایسته تحویل داده شد. این غذاها به لطف محصولات پیشرفته و کم‌انرژی ال‌جی که در رستوران‌های سیار به کار می‌رفت، تازه و گرم نگه داشته شدند.

ال‌جی اندونزی تلاش می‌کند تا فعالیت‌های اجتماعی جدیدی را به ارمغان بیاورد که زندگی مردم از هر طبقه‌ای را بهبود بخشد و در طول مسیر با شرکای تأثیرگذار مختلف در صنایع گوناگون همکاری می‌کند تا مطمئن شود هیچ جامعه‌ای را پشت سر جا نمی‌گذارد.

ارائه شده توسط ال‌جی اندونزی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید