۰۵ تیر ۱۴۰۱

مأموریت ال‌جی: تعهد به آینده‌ای پایدارتر با تلویزیون‌های OLED

مأموریت ال‌جی تعهد به آینده‌ای پایدارتر است. تلویزیون‌های LG OLED به گونه‌ای ساخته شده‌اند تا خلاقانه‌تر و پایدار‌تر باشند.

هدف نهایی تلویزیون ال‌جی با فناوری پیشرفته تأثیرگذاری بر تغییرات زیست محیطی و بهبود سبک زندگی مصرف‌کنندگان است. ال‌جی با توسعه نوآوری‌های سبز، اصلاح فرآیندهای تولید و بهبود تجربه استفاده از محصول همچنان در مسیر کمک به جامعه بشری قرار دارد.

فرایند سازگار با محیط زیست؛ چالش زیست محیطی مادام‌العمر

چرخه عمر محصول در تلویزیون LG OLED در هر گام از مسیر خود سازگاری بیشتری با محیط زیست پیدا می‌کند. تلویزیون‌های LG OLED به دلیل برخورداری از پیکسل‌های خود روشن، بدون نور پس زمینه و با اجزای کمتر تولید می‌شوند. در هنگام استفاده، به دلیل داشتن مواد سمی کمتر، آلودگی کمتری نیز در هوای منزل منتشر می‌کنند. همچنین، تلویزیون‌های LG OLED پس از امحاء حجم ضایعات را کاهش داده و دارای نرخ بازیافت بالایی هستند.

این رسماً تلویزیون‌های LG OLED را به عنوان محصولات دوستدار محیط زیست معرفی می‌کند.

به دلیل استفاده از فرآیند سازگار با محیط زیست که در بالا به آن اشاره شد، Société Générale de Surveillance یا SGS (آژانس بین المللی آزمایش و سنجش در سوییس) هم دستگاه‌ها و هم پنل‌های تلویزیون LG OLED را به چند دلیل به عنوان محصولات سازگار با محیط زیست گواهی کرده است.

دستگاه‌ها و پنل‌های تلویزیون فاقد کادمیوم بوده و با قطعات کمتر بازده تولید بیشتر و نرخ بازیافت بالاتری نسبت به تلویزیون‌های LED دارند. پنل‌ها فاقد ایندیوم فسفات نیز هستند و کمترین میزان پیشگیرنده شعله در اجزای پلاستیکی به کار رفته است.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید