۰۶ دی ۱۴۰۰

گردهمایی کارشناسان، استارتاپ‌ها و کارآفرینان در Mission Launch برای نوآوری

ال‌جی نوا (LG NOVA)، مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس در آمریکای شمالی، اخیراً مجموعه رویدادهای Mission Launch خود را به پایان رساند. این رویدادها تجربه‌ای منحصربه‌فرد بود که استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان را با کارشناسان صنعت، مربیان، تأثیرگذاران و سایرین گرد هم آورد تا گفتگوهای مشترکی را در مورد آنچه برای ساخت و نوآوری برای آینده لازم است ایجاد کنند.

رویداد Mission Launch در طول دو هفته در ماه نوامبر برگزار شد و بیش از 1700 ثبت‌نام کننده به نمایندگی از استارتاپ‌ها و کارآفرینان برای راه اندازی ماموریت LG NOVA ثبت نام کردند تا در مورد موضوعات مرتبط با سلامت، تحرک، خانه هوشمند، متاورس و فضاهای تأثیرات اجتماعی بحث کنند. برنامه LG NOVA Mission for the Future Challenge برای پرورش نوآوری‌هایی بود که بر آینده تأثیر می‌گذارد و آنها را به ال‌جی وارد می‌کند. این رویداد بر قدرت همکاری بین استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و صنعت به عنوان یک کل متمرکز بود. هدف: ایجاد محیط حامی برای فعال کردن استارت‌آپ‌هایی که کار می‌کنند تا روش کار، زندگی و بازی ما را تغییر دهند، تا ایده‌های خود را بیشتر و سریع‌تر به فرآیند پذیرش و در نهایت موفقیت ببرند.

رویداد Mission Launch

ال‌جی نوا با شروع مجموعه رویدادهای Mission Launch، یک گردهمایی یک روزه حضوری و فقط با دعوت، در سانفرانسیسکو، با سخنرانان اصلی، پانل‌ها، مسابقه پیتینگ و شبکه برگزار کرد.

استارتاپ‌های محلی دعوت شدند تا چشم انداز شرکت خود را در یک طرح هفت دقیقه‌ای به اضافه سه دقیقه پرسش و پاسخ با آقای توماس یون، مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس آمریکای شمالی، دکتر سوکوو ری، معاون ارشد نوآوری و رئیس ال‌جی NOVA، و همین طور سرمایه‌گذاران خارجی از Lockstep Ventures و Angel Investor به اشتراک بگذارند. جایزه برنده نفر اول 10000 دلار و دو جایزه برای نفرات دوم به مبلغ 2500 دلار بود. به برنده مقام اول EVVA Health، و برنده رتبه دوم SentiAR و انرژی Next-Ion تبریک می‌گوییم!

پس از این رقابت، نوآوران و مبتکران تاثیرگذار در فناوری از جمله میچ لو، رئیس سابق Redbox و یکی از بنیانگذاران نتفلیکس، و دیوید چانگ، موسس Momofuku Group و Marjordomo Media، شرکت کنندگان را خطاب قرار دادند و بینش‌ها و داستانهایی را در مورد نحوه عملکرد آنها در مسیر صنایع مربوطه خود به اشتراک گذاشتند. در این رویداد، پس از ارائه سخنانی از Yoon و Rhee، دیدگاه نوآوری و همکاری در ال‌جی به اشتراک گذاشته شد.

رویداد مجازی Mission Launch

برای کسانی که در شمال کالیفرنیا زندگی نمی‌کنند، تیم LG NOVA رویداد حضوری را با یک رویداد مجازی یک هفته‌ای با تمرکز بر موضوعات سلامت متصل، تحرک انرژی‌زا، سبک زندگی هوشمند، متاورس و نوآوری برای تاثیرگذاری دنبال کرد.

رویداد Mission Launch ممکن است در مکانی نزدیک شما باشد، بنابراین، برای ثبت نام در لیست ایمیل و اطلاع رسانی به وب سایت www.lgova.com مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید